آذربایجان شرقی - عمومی - جدیدترین اخبار ایران و جهان | پایگاه خبری جام جم

عمومی
حذف سبک زندگی عشایری به تضعیف تولید ملی منجر می‌شود

حذف سبک زندگی عشایری به تضعیف تولید ملی منجر می‌شود

۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۴ - ۰۸:۰۸

مدیرکل امور عشایر آذربایجان شرقی تاکید کرد: حذف سبک زندگی عشایری، نه‌تنها به تضعیف تولید ملی منجر می‌شود، بلکه می‌تواند بستر بروز ناهنجاری‌هایی چون بیکاری، مهاجرت بی‌رویه و ازبین‌رفتن هویت فرهنگی را فراهم کند.

پیشتازی آذربایجان‌ شرقی در صنایع غذایی با ۱۶ پروژه پیشران

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اعلام کرد

پیشتازی آذربایجان‌ شرقی در صنایع غذایی با ۱۶ پروژه پیشران

۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۴ - ۰۰:۴۹

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌ شرقی از وجود ۶۰ پروژه پیشران در آذربایجان‌ شرقی خبر داد و گفت: ۱۶ پروژه از این تعداد، مرتبط با صنایع غذایی هستند. تولید گلوکز و روغن خوراکی در استان، علاوه‌ بر پاسخ‌گویی به نیازهای داخلی، ظرفیت تأمین نیاز کل منطقه شمال‌ غرب کشور را نیز دارد.

رکوردشکنی آذربایجان‌شرقی در تولید عسل

رکوردشکنی آذربایجان‌شرقی در تولید عسل

۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۴ - ۰۰:۴۷

سرپرست مدیریت امور طیور سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی از ثبت رکورد جدید تولید عسل در این استان خبر داد و گفت: آذربایجان‌شرقی با در اختیار داشتن بیشترین تعداد زنبورستان‌ها در کشور، جایگاه نخست را به خود اختصاص داده است.

وجود ۱۳ هزار کیلومتر فیبرنوری در آذربایجان‌شرقی

مدیر مخابرات منطقه خبر داد؛

وجود ۱۳ هزار کیلومتر فیبرنوری در آذربایجان‌شرقی

۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۴ - ۰۰:۴۷

مدیر مخابرات منطقه آذربایجان شرقی از وجود ۱۳ هزار کیلومتر فیبرنوری در این استان خبر داد و گفت: یکهزار و ۹۰۰ کیلومتر فیبرنوری در تبریز فعال است و برای حدود سه هزار واحد سازمانی در شهرهای مختلف استان از جمله فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها فیبرنوری واگذار شده است.

روابط عمومی توسعه‌گرا در صنعت پتروشیمی: از روایت تا حکمرانی

روابط عمومی توسعه‌گرا در صنعت پتروشیمی: از روایت تا حکمرانی

۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۴ - ۱۰:۰۸

در دورانی که صنایع راهبردی بیش از هر زمان دیگری با فشارهای چندجانبه از سوی اقتصاد جهانی، تحولات فناورانه، الزامات زیست‌محیطی و افکار عمومی مواجه‌اند، نقش روابط عمومی از یک کارکرد تبلیغاتی صرف فراتر رفته و به بخشی از زیرساخت‌های حکمرانی صنعتی تبدیل شده است. صنعت پتروشیمی ایران نیز به‌عنوان یکی از ستون‌های اقتصاد ملی، اکنون در بزنگاهی حساس ایستاده است؛ جایی که برنامه هفتم توسعه تلاش دارد با ترسیم مسیرهای کلان، آن را به‌سوی ارزش‌آفرینی بیشتر، حکمرانی مؤثرتر و تعامل جهانی هوشمندانه‌تر سوق دهد. اما پرسش اصلی آن است که در این میان و در راستای تحقق اهداف برنامه هفتم توسعه در صنعت پتروشیمی، روابط عمومی چه نقشی ایفا می‌کند؟ و آیا می‌توان نقش آن را به‌عنوان عاملی پیشران در تحقق اهداف این برنامه تلقی کرد؟

نیازمندی ها