هیچ چیز همانند شعر و هنر نمی تواند اثری را ماندگار کند
معاون امورزنان و خانواده ریاست جمهوری :

هیچ چیز همانند شعر و هنر نمی تواند اثری را ماندگار کند

طی مراسمی در گلزار شهدای کرمان صورت گرفت:

افتتاح بیست وهشتمین جشنواره شعر رضوی در کرمان

آیین افتتاح بیست‌وهشتمین جشنواره شعر رضوی کرمان ۲۲ اردیبهشت‌ ماه با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان و جمعی از شاعران استان و کشور در گلزار شهدای کرمان برگزار شد
کد خبر: ۱۴۰۷۶۷۰

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛در این مراسم پس از ادای احترام حاضران به مقام شامخ شهدا و سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی،دو تن از شاعران به شعرخوانی پرداختند.

گفتنی است،بیست‌و هشتمین جشنواره شعر رضوی با هدف ترویج فرهنگ و معارف رضوی با حضوری شاعرانی از سراسر کشور به میزبانی کرمان برگزار شد و اختتامیه آن روز شنبه ۲۳ اردیبهشت‌ماه در تالار فرهنگ و هنر کرمان برگزار می‌شود.

برگزاری محفل شعرخوانی با حضور شاعران کشور و استان در حسینیه حاج ماشاالله خداداد‌پور در روز جمعه ۲۲اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۹،برگزاری نشست تخصصی در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر کرمان در روز شنبه ۲۳اردیبهشت‌ماه ساعت ۹ صبح و برگزاری نشست شعرخوانی با حضور تعدادی از مهمانان و شاعران استانی و کشوری در روز یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه ‌در شهرستان رفسنجان از جمله برنامه‌های جانبی بیست‌وهشتمین جشنواره شعر رضوی کرمان است.

شعرخوانی شاعران منتخب این دوره از جشنواره نیز شامگاه ۲۱ اردیبهشت‌ماه در جمع زائران گلزار شهدای کرمان و در قالب بخش ویژه جشنواره (خادم الرضایی حاج قاسم) برگزار شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها