سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: برخورد خودروی پراید سوختکش با آمبولانس اورژانس در مسیر ایرانشهر- دلگان ۲ کشته و یک مصدوم برجا گذاشت.
کد خبر: ۱۳۹۹۹۲۸

به گزارش جام جم آنلاین، علیرضا ایرندگانی روز جمعه در گفت‌وگو با ایرنا اظهارداشت: خبر برخورد خودرو سواری پراید سوختکش با آمبولانس اورژانس در حال برگشت از بیمارستان محور ایرانشهر به دلگان حد فاصل «دشت سانگان» به مرکز پیام اورژانس اعلام شد که بلافاصله نزدیکترین پایگاه‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: متاسفانه در این حادثه یک نفر از تکنسین‌های اورژانس و راننده سواری پراید به دلیل شدت جراحات وارده در دم فوت کردند و تکنسین دیگر به دلیل وضعیت وخیم برای اقدامات درمانی تخصصی به بیمارستان کرمان اعزام شد.

استان سیستان و بلوچستان به سبب همجواری با دو کشور افغانستان و پاکستان همواره در معرض معضلاتی چون قاچاق انسان، مواد مخدر، مواد سوختی و کالا قرار دارد.

قاچاقچیان سوخت به دلیل ترس و فرار از ماموران با سرعت سرسام آور در جاده های سیستان و بلوچستان حتی با چراغ خاموش در شب تردد می کنند که نتیجه آن وقوع حوادث خونین است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها