یزد- فرماندارشهرستان یزد گفت :114پروژه با با 467میلیارد و 225میلیون اعتبارطی یک سال در سطح شهرستان اجرایی شده که از این تعداد 84 پروه شهری و ما بقی روستایی بوده است .
کد خبر: ۱۳۹۷۰۴۴

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، سید محمرضا مدرسی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان با تبریک ایام الله ده فجراظهار داشت : دریک سال گذشته 114پروژه ، با ۴۶۷ میلیارد و ۲۲۵ میلیون اعتبار درسطح شهرستان اجرایی شده که بخشی از این طرح ها درحال راه اندازی و بخشی هم در حال تکمیل می باشد و تعدادی هم در این ایام به بهره برداری می رسد هیچ کدام از این طرح ها به رغم مشکلات مالی تعطیل نشده و در حال پیگیری است .

وی افزود: هیچ دولتی به مانند دولت ایت الله رئیسی به بحث فرهنگی ورود نکرده است ودربحث پروژه انتقال آب دردورههای مختلف آرزوی مدیران و مسئولان ویکی از خواسته های دیرینه مردم یزدبود که دردولت سیزدهم محقق شد و با پیگیریهای مستمر استانداریزد و حمایت ریاست محترم حمهوری این امرمهم به سرانجام رسید.

مدرسی تصریح کرد: هر گونه خدمت رسانی با حضور حداکثری مردم ممکن است وخدمت رسانی و تعامل و همکاری بین مدیران و انعکاس آن توسط رسانه ها نقش مهمی در اعتماد سازی جامعه دارد .

 الویت فرمانداری اجرای سند یزد نوین است 

فرماندار گفت : الویت کاری فرمانداری شهرستان، سند یزد نوین در حوزه ها ی 15گانه است که در نهضت ملی مسکن در شهرستان یزد 38 هزار واحد باید ساخته شود که 8 هزار واحد ساخته و تعدادی دیگر نیز برای اولین بار درکشوربصورت ویلایی در دست ساخت است.

گلایه مردم از صف های طولانی نان

وی درمورد گلایه مردم از صف ها ی طولانی نانوایی ها گفت: نان عمده مصرف مردم می باشد که تقاضا ی مصرف هم 30 در صد بیشتر شده است و مقرربود بر اساس میزان تراکنش سهمیه آرد به نانواها داده شود و بقیه آزاد گردد که هنوزمعطل مانده زیرا اختیار آن در مرکز است .

 مدرسی تصریح کرد :537 واحد نانوایی در شهرستان به سامانه وصل شده و رصد می شوند و اگرتراکنش غیر متعارف صورت گرفته باشد بر خورد شده است .

فرماندرادامه داد: در10سال گذشته به هر دلیلی مجوز نانوایی صادر نمی شد و این امر خط قرمز بود و یک مجوز نانوایی دویست تا سیصد میلیون تومان خریداری می شد.

صدور 60 مجور جدید نانوایی

وی ازصدو ر60 مجوز جدید نانوایی در شهرستان خبر داد و گفت : برخی از افرادی که منافعشان در خطر بود مواردی را مطرح کردند و فشارها ی زیادی را نیز به فرمانداری وارد کردند که سهمیه برخی کم نشود ولی ماکم ورودکردیم در یزد واحدی بود که 30تن سهمیه داشت و لی واحد دیگری 6تن ،واحد هایی هم بودند که سهمیه گرفته بودند ولی تعطیل بودند.

 فرماندار تصریح کرد: برخی نان را کنار می گذاشتند وبرای رستوران ها و برخی از اماکن می فرستادند و ما اعلام کردیم در ساعت پخت حق کنار گذاشتن نان را ندارند.

وی در خصوص شهرستان شدن زارچ و الحاق شاهدیه به این شهرستان گفت : شاهدیه جرو یزد می باشد  و از لحاظ جغرافیایی و تقسمات کشور مثل سابق است و شهر شاهدیه زیر مجموعه شهرستان یزد خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها