در مسیر گرمی - مشگین‌ شهر رخ داد؛

تصادف زنجیره‌ای ۲ کشته بر جا گذاشت

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آسیب‌دیدگی ۱۲ تن درپی وقوع تصادف زنجیره‌ ای میان پنج خودرو در محور زاهدان - خاش خبر داد.
کد خبر: ۱۳۹۱۸۱۹

به گزارش جام جم آنلاین، مرتضی مرادی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا درباره جزئیات این حادثه رانندگی گفت:‌ در ساعت ۱۴:۵۳ بعد از ظهر امروز وقوع حادثه رانندگی در کیلومتر ۴۲ محور زاهدان - خاش به سامانه ۱۱۲ سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر اطلاع داده شد که درپی آن امدادگران نزدیک‌ترین پایگاه امدادونجات جاده‌ای در محل حاضر شدند.

وی با اشاره به حضور امدادگران جمعیت هلال احمر در محل گفت:‌با حضور امدادگران در محل مشاهده شد که تصادف زنجیره‌ ای میان دو دستگاه سواری پراید، دو دستگاه سواری پژو ۴۰۵ و یک دستگاه سواری پژو۲۰۶ رخ داده و در پی آن ۱۲ نفر دچار آسیب‌دیدگی شدند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه امدادگران جمعیت هلال احمر خدمات اولیه درمانی را به این افراد ارائه کردند، گفت: برخی از مصدومان خدمات درمانی را در محل و برخی دیگر نیز برای دریافت خدمات درمانی بیشتر به مراکز درمانی منتقل شدند.

مرادی‌پور درباره علت وقوع این حادثه نیز گفت:‌ علت این حادثه از سوی عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی که در محل حضور داشتند، بررسی و اعلام خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها