دود در چشم آموزش و پرورش | خطر ارتقای تحصیلی فله‌ای
جام جم آنلاین از تاثیر آلودگی هوا بر افت تحصیلی دانش آموزان گزارش می‌دهد

دود در چشم آموزش و پرورش | خطر ارتقای تحصیلی فله‌ای

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: مدیران واحدهای آموزشی دوره‌های تحصیلی می‌توانند، با اتخاذ تصمیم در شورای مدرسه، ارزشیابی و امتحانات نوبت اول را از روز شنبه ۱۰ دی ماه ۱۴۰۱ تا پایان دی ماه ۱۴۰۱ برنامه ریزی و اجرا کنند.
کد خبر: ۱۳۹۱۵۶۷

به گزارش جام جم آنلاین، علیرضا کریمیان مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در شبکه خبر اظهار کرد: امتحانات نهایی پایه دوازدهم روزانه، بزرگسالان، آموزش از راه دور و داوطلبان آزاد رشته‌های شاخه نظری دوره دوم متوسطه و ایجاد سابقه تحصیلی برای ورود به آموزش عالی و ترمیم نمرات دروس نهایی شاخه های، تحصیلی دی ماه ۱۴۰۱ و امتحانات هماهنگ استانی پایه نهم داوطلبان آزاد، بزرگسالان، آموزش از راه دور و ارزشیابی جامع طبق برنامه از ۳ دی ماه ۱۴۰۱ آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به غیرحضوری شدن مدارس به دلیل آلودگی هوای پایتخت در دو هفته اخیر، مدیران واحدهای آموزشی دوره‌های تحصیلی می‌توانند، با اتخاذ تصمیم در شورای مدرسه، ارزشیابی و امتحانات نوبت اول را از روز شنبه ۱۰ دی ماه ۱۴۰۱ تا پایان دی ماه ۱۴۰۱ برنامه ریزی و اجرا کنند.

کریمیان با بیان اینکه این اقدام شامل امتحانات نهایی پایه دوازدهم نمی‌شود، گفت: مدارس دوره متوسطه دولتی و غیر دولتی، می توانند با گرفتن مجوز کتبی از کمیسیون خاص مناطق، طبق مصوبه ۶۶۹ شورای عالی آموزش و پرورش، امتحانات را از ۱۰ دی طبق مقررات برگزار کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها