مسئول پیش‌بینی هواشناسی استان همدان از ورود سامانه بارشی به استان همدان در روزهای پایانی این هفته خبر داد.
کد خبر: ۱۳۹۱۳۸۷

به گزارش جام جم آنلاین همدان، محمد حسن باقری شکیب اظهار داشت: از روز پنجشنبه یکم دیماه 401 سامانه بارشی آسمان استان همدان را فرا می‌گیرد و تا روز شنبه آینده، بارش‌هایی را به صورت برف و باران بر جای می‌گذارد.

وی با تاکید بر اینکه بر اساس پیش‌بینی‌های فصلی و بلند مدت، مقدار بارش‌های دی ماه در حد نرمال خواهد بود، تصریح کرد: از نظر دمایی نیم تا یک درجه گرمتر از نرمال پیش‌بینی شده است‌.

مسئول پیش‌بینی هواشناسی استان همدان از رشد منفی بارندگی‌ها نسبت به آمار کوتاه مدت و بلند مدت خبر داد و گفت: امیدواریم در ماه‌های آینده بارش‌های خوبی را در استان داشته باشیم.

باقری شکیب با بیان اینکه از امروز تا روز پنجشنبه، آسمان استان قسمتی ابری همراه با مه‌آلودگی پیش‌بینی شده است، عنوان کرد: در این روزها افزایش غلظت آلاینده‌ها در نقاط شهری را خواهیم داشت.

وی در بخش دیگری از گفت‌و‌گو به وضعیت دمای استان در شبانه روز گذشته اشاره کرد و گفت: در این مدت اسدآباد با حداکثر دمای 12 درجه به عنوان گرمترین شهرستان استان و فامنین با حداقل دمای منفی 10 درجه به عنوان سردترین نقطه استان همدان ثبت و گزارش شده است.

مسئول پیش‌بینی هواشناسی استان همدان با بیان اینکه در 24 ساعت گذشته، دمای شهرستان همدان بین 10 و منفی 6 درجه سانتیگراد در نوسان بوده است، اظهار داشت: برای امشب حداقل دمای همدان منفی 5 درجه پیش‌بینی شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها