ببینید | چوبین

یک گوله پشمالوبا دو چشم گنده، یک خرمن مو و پاهای کوتوله قلمبه، هویت ظاهری چوبین بود.
یک گوله پشمالوبا دو چشم گنده، یک خرمن مو و پاهای کوتوله قلمبه، هویت ظاهری چوبین بود.
کد خبر: ۱۳۹۱۲۳۹
نویسنده مریم فلاح

موجودی که ازستاره ای به نام «درخشان» به زمین آمده بود تا مادرش را ازچنگال هیولایی خبیث و غول آسا به نام «برونکا» نجات دهد.وقتی چوبین با سفینه اش به جو زمین آمد در خانه پیرمرد ستاره شناسی فرود آمد که با نوه اش -دختری به نام رولی- زندگی می‌کرد. اگرچه پدربزرگ اسمی از چنین ستاره ای نشنیده بود ولی به گفته چوبین ساکنین ستاره درخشان درباره کره ما اطلاعات زیادی داشتند!

پروانه ای که همدم تنهایی‌های چوبین بود، قورباغه ای به رنگ قرمز که بچه اش در دهانش زندگی می‌کرد،خرس افسرده حالی که فقط گل می‌خورد، خرگوش و رولی دوستان چوبین بودند.یک جغدی هم تو داستان بود که هروقت قرار بود اتفاق بدی بیفتد با اعلام «یک خبر بدم ازبالای درخت به پایین می‌افتاد.

با اینکه برونکای بدجنس مرتبا ماشین‌های عجیبی را برای مقابله با چوبین می‌فرستاد، اما چوبین به یمن سنگ درخشانی که روی دست بند جادویی اش بود، مجهز به قدرتی ماورایی ،حملات نیروهای اهریمنی برونکا را خنثی می‌کرد.دشمن‌هایی چون  خفاش‌های آهنی یک‌چشم و گیاهان گوشتخوار. در آخر هم دیدیم که چوبین به کمک نیروی سنگ، در نبرد تن به تن با برونکا ،اورا از بین برد و با مادرش به ستاره درخشان بازگشت.

کارتون ژاپنی چوبین (به ژاپنی:Hoshi no Ko Chobin) سال ۱۹۷۴به کارگردانی «شیگیوکی هایاشی» معروف به رینتارو ساخته شد. داستان آن نیز اثرنویسنده ژاپنی «شوتارو ایشینوموری» است.

تعداد بازدید : 77
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها