دو پسر شیطان‌صفت که با ربودن دختر افغان او را وحشیانه مورد تعرض قرار داده بودند، با درخواست اعدام شاکی روبه‌رو شدند.
کد خبر: ۱۳۹۱۰۸۶

به گزارش جام‌جم آنلاین ، اواخر تابستان امسال دختر افغانی به نام‌زینب با مراجعه به اداره آگاهی تهران راز دو پسر شیطان‌صفت را فاش کرد. او درحالی‌که وحشت‌زده بود و اشک می‌ریخت به ماموران گفت: «در خیابان منتظر تاکسی بودم که سوار یک خودروی پراید نقره‌ای شدم. خودرو دو سرنشین داشت. پس از طی مسافتی راننده تغییر مسیر داد و به سمت حاشیه تهران رفت. وقتی به او اعتراض کردم، راننده و سرنشین دیگر در خودرو را قفل کردند و با تهدید و فحاشی خواستند سروصدا نکنم. آنها بدون توجه به التماس‌هایم مرا به‌شدت کتک زده و وحشیانه مورد تعرض قرار دادند. بعد هم مرا همان‌جا رها کردند. نتوانستم شماره پلاک خودرو را یادداشت کنم اما پشت شیشه پراید برگه‌ای برای فروش ماشین چسبانده بودند.

دختر جوان به پزشکی‌قانونی معرفی شد که پزشکان آزار و اذیت وحشیانه او را تایید کردند. پرونده برای رسیدگی به شعبه نهم دادگاه کیفری یک‌استان تهران فرستاده شد و رئیس دادگاه به گروهی از ماموران ماموریت داد دو پسر شیطان‌صفت را دستگیر کنند. ماموران با بررسی دوربین‌های کنترل‌ترافیک، چند خودروی پراید را در آن مسیر شناسایی کرده و با بررسی خودروها دریافتند روی شیشه یکی از آنها برگه فروش نصب شده است. در ادامه با راننده به بهانه فروش خودرو قرار گذاشته و دختر جوان هم به محل قرار آمد که با دیدن راننده او را شناسایی کرد. با دستگیری راننده، همدستش هم شناسایی و بازداشت شد.

متهمان در نخستین جلسه تحقیق به آزار دختر افغان اعتراف کرده و گفتند: شاکی با التماس می‌خواست دست از سرش برداریم اما ما بدون توجه به التماس‌هایش او را آزار دادیم.
جلسه محاکمه دو پسر شیطان‌صفت در حالی قرار است به‌زودی برگزار شود که شاکی برای آنها درخواست اعدام کرده است.

روزنامه جام جم 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها