استاندار ایلام گفت : هرگونه تصمیم سازی در خصوص جوانان مشارکت همه دستگاه ها را می طلبد.
کد خبر: ۱۳۸۷۵۳۸

 به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛  حسن بهرام نیا  در سومین نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان اظهار داشت: آموزش و پرورش و دانشگاه ها در ساماندهی امور جوانان نقش کلیدی دارند.


وی ادامه داد: ضوابط و مقررات و مشوق های ازدواج و فرزند آوری باید برای مردم اطلاع رسانی شود و عملکرد ادارات باید در حوزه ازدواج جوانان در استان باید به سمع و نظر مردم برسد.


استاندار ایلام خواستار مشارکت همه دستگاه های برای توجه به امور جوانان شد و افزود: هرگونه تصمیم سازی در خصوص جوانان مشارکت همه دستگاه ها را می طلبد.


نماینده عالی دولت در استان ایلام تصریح کرد: ۷۰ سالن و مجموعه در استان جهت برگزاری مراسمات ازدواج در نظر گرفته شده است و هیچ اجاره بهایی برای برگزاری مراسمات ازدواج از متقاضیان دریافت نمی شود.
وی گفت: ایلام رتبه نخست کشور از نظر پرداخت تسهیلات ازدواج در هفت ماهه سال ۱۴۰۱ را دارد و یک هزار نفر در سطح نوبت وام ازدواج هستند که باید همه بانک ها در این راستا اهتمام جدی داشته باشند.

استاندار ایلام تاکید کرد: اقدامات انجام شده در حوزه تسهیل امر ازدواج جوانان رضایت بخش است و بستر های فرزند آوری به نسبت گذشته مهیا شده است.

بهرام نیا در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر حضور مدیران کل استان در تمامی جلسات، افزود: طی بازه زمانی شش ماهه تعداد دفعات حضور مدیران در نشست های استانداری به وزارتخانه های متبوع ارسال می شود و عملکرد مدیران در این راستا بررسی می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها