استاندار ایلام گفت: گره اشتغال جوانان به دست بانک ها باز می شود
کد خبر: ۱۳۸۷۲۶۱

به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ حسن بهرام نیا در نشست  شورای اشتغال استان افزود: مبلغ تسهیلات تبصره ۱۶ افزایش یافته است و این مهم فرصت بسیار خوبی است که بانک ها با پرداخت تسهیلات رافع مشکلات جوانان باشند.


وی  ادامه داد: یک هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان در قالب تسهیلات تبصره ۱۶ برای استان در نظر گرفته شد و این تسهیلات باید در اسرع وقت جذب شود و دستگاه ها اگر ظرف شش ماه سهم اختصاص یافته را نتوانند جذب کنند اعتبارات به سایر دستگاه های هدایت می شود.


استاندار ایلام در ادامه از تحقق ۹۵ درصدی تسهیلات تبصره ۱۸ در استان خبر داد و گفت: از مجموع ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبارات تسهیلات تبصره ۱۸ تاکنون افزون بر ۶۰۰ میلیارد در استان جذب شده است.


وی افزود: به دلیل اینکه اعتبارات تبصره ۱۸ شناور است انتظار می رود شاهد پرداخت بیش از این بانک ها در پرداخت تسهیلات به جوانان و متقاضیان باشیم.


نماینده عالی دولت در استان ایلام تاکید کرد: با همکاری همه دستگاه ها و اهتمام بانک ها ایلام از تعهد اشتغال در فاصله چهار ماه تا پایان سال پیشی گرفته است و با وجود اینکه تعهد اشتغال استان در سال ۱۴۰۱ از مجموع ۶ هزار ۶۷۱ شغل بوده تاکنون در فاصله حدود چهار ماه تا پایان سال افزون بر ۱۲ هزار شغل در سامانه رصد ثبت شده است.


وی باز شدن گره اشتغال جوانان را در گرو روان‌کاری و تسهیل گری بانک ها عنوان کرد و گفت: بانک‌ها برای رونق اشتغال و تولید در استان تسهیل گری کنند.



newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها