مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر اظهار داشت؛

برخورداری از شبکه گاز رسانی در همه شهرها به استثنای جزیره خارگ

نشست هماهنگی و هم‌اندیشی مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با نمایندگان شرکت‌های دانش بنیان به منظور تحقق شعار سال «تولید، دانش‌‌‌بنیان، اشتغال‌‌‌آفرین» برگزار شد.
کد خبر: ۱۳۷۴۲۸۹

به گزارش جام جم آنلاین همدان، صادق محبی‌نظر با اشاره به برگزاری نشست‌های هماهنگی و هم‌اندیشی با نخبگان شرکت‌های دانش‌بنیان به‌منظور تحقق شعار سال، عنوان کرد: سال گذشته تفاهم‌نامه‌ای با مجموعه کنترل گاز اکباتان در خصوص هوشمندسازی سامانه های اندازه‌گیری منعقد شده و در راستای اجرای آن نیز اقداماتی صورت پذیرفته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان تأکید کرد: حمایت از شرکت‌های دانش بنیان‌ نیازمند مقررات اجرایی و ضوابط ابلاغی بوده و بدون تردید مهم‌ترین و ویژه‌‌‌‌‌‌ترین برکات این جلسات افزایش بهره‌‌‌‌وری است.

وی با اشاره به وجود بیش از 654 هزار مشترک گاز طبیعی استان، تصریح کرد: با وجود این حجم گسترده از شبکه‌ها، ایستگاه‌ها و طرح‌های توسعه‌ای با آغوشی باز از طرح های تحولی و نوآور در جهت ارتقای خدمات کیفی استقبال و حمایت می کنیم و به همین دلیل دست یاری به سمت نخبگان دانشگاهی دراز می‌کنیم.

محبی‌نظر، مدیرعامل شرکت گاز استان همدان در ادامه اعلام کرد: خوشبختانه در راستای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان مطابق بند 28 برگزاری قانون مناقصات، چنانچه محصولی (خدمات) را شرکت‌های دانش‌بنیان ارائه کنند و به تایید بالاترین مقام هر دستگاه اجرایی برسد بدون انجام فرآیند مناقصات و ترک تشریفات قابل بهره‌برداری و استفاده است.

محبی‌نظر متذکر شد: بر این اساس در حال پیگیری اجرای این بند از قانون مناقصات هستیم، چراکه اگر اجرایی شود کمک حال ما خواهد بود، به ویژه با پتانسیل دانشگاه بوعلی سینا، دانشگاه صنعتی همدان و دانشگاه آزاد اسلامی که می‌توان پروژه‌ها را با نظر نخبگان کاربردی کرد.

وی با تأکید بر اینکه شرکت گاز استان می‌تواند پایلوت اجرای طرح‌های نخبگان بوده و بعد از آن به سایر 31 شرکت نیز تسری می یابد گفت: لزوم رسیدن به اهداف تعالی سازمان در گرو تشکیل نشست‌های هم‌اندیشی به‌صورت مستمر می باشد .

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان اعلام کرد: خوشبختانه افزایش راندمان هیترایستگاه‌های CGS با استفاده از مواد نانو سیال شرکت گاز استان آغاز شده اما در حوزه‌های دیگر نیازمند این هستیم که پژوهشگران با انعقاد تفاهمنامه یا برگزاری تورهای صنعتی ویژه نخبگان و دانش بنیان طرح‌های خود را جهت ارتقای کیفیت این مجموعه ارائه دهند.

محبی‌نظر در پایان اضافه کرد: برای حضور نخبگان در کمیته‌های فنی- تدارکاتی این شرکت نیز بستر فراهم بوده و محدویتی وجود ندارد.

سید حسن صالحی رئیس امورپژوهش در این جلسه گزارشی در خصوص اقدامات انجام شده ارائه نمودند.

گفتنی است در این جلسه رؤسای مرکز رشد دانشگاه‌های بوعلی سینا و آزاد اسلامی و نمایندگانی از شرکت‌های دانش بنیان کنترل گاز اکباتان، بهینه‌سازان انرژی، آریا سیل پارت، قطعه‌سازان شوکت و جمعی از رؤسای واحدهای مختلف شرکت گاز استان همدان حضور داشته و به بحث و تبادل نظر در خصوص دستور جلسه پرداختند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها