برنامه مثبت تربیت روزهای سه شنبه ساعت 9 و 10 دقیقه روانه آنتن می شود و هدف اصلی این برنامه ارائه آموزه های لازم به والدین در خصوص تربیت جنسی فرزندان به منظور پیشگیری از سوء استفاده جنسی است.
کد خبر: ۱۳۷۳۴۸۸

به گزارش جام جم، این برنامه روز سه شنبه 28 تیر به موضوع شکل گیری هویت جنسی اختصاص دارد و به والدین آموزش داده می شود که شناخت بیشتری از دوره نوجوانی فرزندانشان داشته باشند. دکتر زهره کشاورز استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و متخصص سلامت باروری در این باره صحبت می کند.

برنامه مثبت تربیت با توجه به دغدغه های مدیر رادیو سلامت نسبت به مباحث گسترده حوزه اجتماعی برنامه تولید و پخش می شود. در این برنامه به والدین آموزش داده می شود که چطور پاسخگوی سئوالاتی از جنس تربیت جنسی به کودکانشان باشند.

این برنامه کمک زیادی به والدین در حوزه تربیت جنسی می کند. ضمن اینکه والدین می توانند سوالات خودشان را از کارشناس مربوطه جویا شوند.

این برنامه دو کارشناس ثابت دارد که هر دو فوق تخصص سلامت جنسی هستند. مردم می توانند به واسطه برنامه مثبت تربیت روزهای سه شنبه جویا شوند. برنامه مثبت تربیت به تهیه کنندگی موسی نظری و اجرای لیلا علوی سه شنبه ها از رادیو سلامت پخش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها