وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: انجام سرمایه گذاری صنعتی و ایجاد اشتغال نیازمند شناسایی ظرفیت های موجود در بخش های صنعت، معدن و تجارت کردستان است.
کد خبر: ۱۳۷۲۵۴۶

 کردستان-جام جم آنلاین- سیدرضا فاطمی امین روز جمعه در جلسه شورای اداری شهرستان دهگلان بر شناسایی ظرفیت‌های صنعت، معدن و تجارت در همه شهرستان‌های استان کردستان تأکید کرد و گفت: وقتی این ظرفیت‌ها به طور کامل احصا شده باشد زمینه ایجاد سرمایه گذاری و اشتغال فراهم می‌شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت که صبح امروز جمعه به همراه رئیس جمهور به استان کردستان سفر کرده است به عنوان نماینده دولت راهی شهرستان‌های قروه و دهگلان شده است.

وی با اشاره به بازدید خود از چند واحد تولیدی در شهرستان دهگلان افزود: به دلایل متعدد واحدهای تولیدی با مشکلات و مسائل زیادی مواجه هستند که برای برطرف کردن آنها همه تلاش و توان خود را بکار گرفته‌ایم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: ثبات نرخ ارز منجر به کنترل گرانی و تورم خواهد شد.

فاطمی امین اظهار کرد: وام ارزی و ریالی در راستای حمایت بیشتر از واحدهای تولیدی و بهبود وضعیت کسب و کار و معیشت مردم پرداخت می‌شود.

وی افزود: برای تأمین اعتبار مورد نیاز واحدهای تولیدی بخش صمت کردستان، 10 هزار میلیارد ریال در این سفر مصوب خواهد شد که در قالب تسهیلات بانکی به این واحدها پرداخت می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها