رئیس روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر؛

ایستگاه کتاب لابی برج بندر بوشهر مجهز به کتاب شد

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر:

طرح جامع در بندر ریگ عملیاتی می شود

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: در آیینی با حضور مجید علی نازی معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی شناور لایروب ذوالفقار با هدف انجام عملیات لایروبی کانال دسترسی بندر ریگ، به این بندر اعزام شد
کد خبر: ۱۳۷۲۳۵۷

به گزارش جام جم آنلاین بوشهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، محمد شکیبی نسب در تشریح این خبر اظهار کرد: بندر ریگ به عنوان یکی از بنادر کوچک و با اهمیت استان بوشهر مورد توجه ویژه سازمان بنادر و دریانوردی قرار گرفته است که در همین راستا طرح جامع آن نیز به تصویب رسیده است.
وی بیان کرد: در قالب طرح جامع برنامه های متنوعی برای توسعه بندر ریگ پیش بینی شده که این برنامه ها در سه بازه زمانی ۵ ساله اجرا خواهد شد.
شکیبی نسب ادامه داد: یکی از این برنامه ها افزایش عمق کانال دسترسی بندر ریگ با هدف فراهم سازی شرایط برای تردد موتور لنج‌های ۱۶۰ تنی چوبی و فایبر گلاس (۲۰۰ تن در شرایط مد) است.
وی افزود: در اجراء عملیات لایروبی کانال دسترسی بندر ریگ پیش‌بینی‌شده عمق این کانال تا عمق ۳ متر افزایش یابد.

شکیب نسب ادامه داد: عمده هدف این پروژه ها فراهم سازی شرایط برای تجارت منطقه ای برای بندرنشینان و همچنین ایجاد اشتغال پایدار برای آنان است.

وی بیان کرد: سایر بنادر استان بوشهر نیز طرح جامع آنها در دستور کار قرار گرفته و حتی در برخی از آنها طرح جامع مصوب شده است.

شکیبی نسب افزود: در قالب طرح جامع برنامه های توسعه ای و راهبردی در سطح بنادر کوچک و بزرگ استان بوشهر عملیاتی خواهد شد که تحقق این مهم نویدبخش رونق دوچندان اقتصادی برای استان است.
 

 

 

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها