به مناسبت هفته گرامیداشت بسیج برگزار شد؛

میز خدمت اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر

رئیس روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر؛

ایستگاه کتاب لابی برج بندر بوشهر مجهز به کتاب شد

رئیس روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از تجهیز ایستگاه کتاب لابی برج بندر بوشهر در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی خبر داد
کد خبر: ۱۴۳۵۵۱۴
به گزارش جام جم و به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، محمد مهدی عزیززاده در اینباره گفت: از سری برنامه های تدوین شده در روابط عمومی اداره کل، ارج نهادن و اشاعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی است.
 
عزیززاده افزود: بدون شک راه دانایی، تکامل و توسعه فردی و جمعی یک جامعه از مسیر کتاب و کتابخوانی می گذرد از اینرو خواندن، تأمل، تفکر و اندیشیدن به عنوان مهمترین نیاز جامعه امروز ماست.
 
وی مطرح کرد: در همین راستا امروز بیستم آذرماه کتابخانه مستقر در لابی برج بندر جهت استفاده همکاران و مراجعه کنندگان به کتاب تجهیز شد. 
 
رئیس روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر عنوان کرد: تلاش بر این بود که کتاب ها بر مبنای موضوعات مختلف، ذائقه مخاطب و اختصار انتخاب شوند. 
 
وی تاکید کرد: حرکت فرهنگی امروز قطعا در همین نقطه متوقف نخواهد شد و این روند ادامه داری خواهد بود.
 
محمد مهدی عزیززاده ضمن خرسندی از وجود همکاران اهل قلم در این اداره کل بیان کرد: خوشبختانه اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در میان پرسنل خود شاهد حضور نویسندگان چیره دستی است که تاکنون کتب زیادی را به رشته تحریر در آورده اند.
 
وی افزود: از نویسندگان شاخص این اداره کل میتوان به سید حسام مزارعی و حسین باقری اشاره کرد که امروز در این حرکت فرهنگی کتاب های خود را به ایستگاه کتاب برج بندر اهدا کردند.  
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها