سخنگوی وزارت امور خارجه به اتهامات و ادعاهای بی اساس وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با همتای ترک در آنکارا واکنش نشان داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه به اتهامات و ادعاهای بی اساس وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با همتای ترک در آنکارا واکنش نشان داد.
کد خبر: ۱۳۷۱۰۲۵

به گزارش جام جم آنلاین، سعید خطیب زاده، سخنگوی وزارت امور خارجه اتهامات و ادعاهای بی اساس وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در آنکارا در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با همتای ترک را مضحک و در چهارچوب یک سناریوی از پیش طراحی شده برای تخریب روابط دو کشور مسلمان توصیف کرد و آن را بخشی از دسیسه تل آویو برای انحراف افکار عمومی ترکیه و منطقه از آرمان فلسطین و اقدامات تروریستی این رژیم کودک‌کش و خرابکار دانست.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: متاسفانه از حدود یک هفته پیش یک عملیات روانی برای مشغول کردن رسانه ها به سناریوهای ساختگی با استفاده از اطلاعات نادرست و جهت دار جهت مهیا کردن فضا برای طرح سناریوی فرافکنانه وزیر خارجه رژیم صهیونیستی شروع شده بود.

خطیب زاده تصریح کرد: کشور همسایه ما ترکیه بخوبی می داند ادعاهای فرستاده رژیم دروغگو و تروریست صهیونیستی تا چه میزان بی اساس بوده و انتظار می رود در مقابل این ادعاهای تفرقه افکنانه سکوت نکند. این رژیم بارها نشان داده است تا چه میزان غیرقابل اعتماد است.

سخنگوی وزارت امور خارجه با تاکید مجدد بر اینکه پاسخ جمهوری اسلامی ایران به ترور و خرابکاری‌های رژیم صهیونیستی همیشه بصورت قطعی، مقتدرانه و بدون تهدید امنیت شهروندان عادی و تهدید امنیت کشورهای دیگر خواهد بود، اظهار داشت: مظلوم‌نمایی های نمایشی این رژیم تروریست را کسی جز خودش باور نمی کند و اگر به ظاهر نیز طرف هایی بر اساس مصلحت اندیشی زودگذر، نمایشی از همراهی داشته باشند، اما در واقع می دانند با چه رژیم خطرناکی روبرو هستند.

منبع: ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها