کد خبر: ۱۳۷۰۱۲۲

انتخاب بهترین دندان پزشک زیبایی کرج، برای طراحی لبخندی زیبا

همه ما میدانیم که در سالهای اخیر بحث زیبایی و هماهنگی بین اجزا بدن خصوصا چهره و قسمتهای مختلف صورت چه اهمیتی پیدا کرده است، یکی از مواردی که در زیبایی چهره بسیار اهمیت دارد داشتن لبخندی زیبا است و داشتن دندان های زیبا و خوش فرم و خوش رنگ شرط اول لبخند زیبا است. به این سوالات جواب دهید، آیا شما به راحتی با لبهایی باز لبخند می زنید؟ آیا در هنگام لبخند زدن اعتماد بنفس کافی دارید؟ در شهر کرج زندگی میکنید؟

انتخاب بهترین دندان پزشک زیبایی کرج، برای طراحی لبخندی زیبا

با انتخاب درست دندانپزشک زیبایی؛ با تجربه و مهارتی که در مرتب کردن، خوش رنگ کردن، لمینت دندان، کامپوزیت دندان، بلیجینگ و ... دارد، زیبایی یک لبخند بی نظیر را به شما هدیه خواهد داد.در واقع دندانپزشک زیبایی به عنوان رشته ای از دندانپزشکی که به جنبه های هنری درمان توجه می کند، با بررسی چهره ی بیمار، حالت لب ها، فرم فک و اجزا کلی صورت به صورتی هنرمندانه یک لبخند زیبا را برایتان تجسم می کند و کارهای لازم را برای رسیدن به هدف انجام می دهد. ما در این مقاله به شما کمک می کنیم تا بهترین متخصصان این کار را تشخیص دهید.

تشخیص بهترین دندانپزشک زیبایی در کرج

همان طور که ما برای تمام کارها و خدمات مورد نیازمان به دنبال بهترین و متخصص ترین افراد هستیم، در انتخاب دندانپزشک زیبایی نیز باید بسیار وسواس به خرج دهید، زیرا با انتخابی نادرست صدمات جبران ناپذیری را ممکن است تجربه نمایید.

قبل از اینکه دندان های خود را به متخصص دندانپزشک زیبایی بسپارید حتما قبل از آن یه مواردی که در ادامه بیان میکنیم دقت نمایید تا بهترین تجربه را داشته باشید:

  • توجه به خواسته های بیمار؛
    باید توجه کنید که یکی از مهم ترین ویژگی دندان پزشکان زیبایی حرفه ای و قابل اعتماد، توجه به درخواست های بیماران است، به عبارتی تمام تلاش خود را می کنند تا رضایت بیمار را جلب نمایند. درصد رضایت بیماران تحت درمان در این کلینیک های زیبایی دندان می تواند به صورت قابل توجهی به شما کمک نماید.
  • نمونه کارهای دندان پزشک زیبایی را ببینید؛
    با توجه به پیشرفت های روز به روز در تکنولوژی و رسانه های اجتماعی شما به وسیله ی رسانه های اجتماعی مانند، اینستاگرام، تلگرام و ... می توانید در جریان درمان بیماران قبلی قرار گیرید و درصد رضایت آنها را مشاهده کنید.
  • به تخصص دندانپزشک زیبایی توجه نمایید؛
    حتما دقت کنید دندانپزشکان عمومی بعد از طی سه یا چهار سال آموزش اضافی در شاخه ی دندانپزشکی زیبایی مهارت و تخصص لازم را کسب می کنند، بنابراین به شاخه ی تحصیلی دندانپزشک خود توجه نمایید تا مطمئن شوید از تخصص های لازم برخوردار است. برای مثال، یک دندانپزشک عمومی نمی تواند کارهای هنرمندانه در زمینه زیبایی را برایتان انجام دهد. از این رو قبل از هرکاری رزومه و تخصص پزشک مورد نظرتان را بررسی نمایید.
  • استفاده از تجهیزات به روز و پیشرفته؛
    یکی از ویژگی های بسیار مهم در کلینیک های زیبایی حرفه ای، وجود تجهیزات به روز و مدرن می باشد. با توجه به پیشرفت روشهای درمانی، تجهیزات نیز در حال به روز شدن هستند، یک کلینیک خوب و معتبر دائما تجهیزات خود را به روز می کند تا بیماران با جدیدترین و حرفه ای ترین لوازم درمان شوند.
  • هزینه معقول انجام خدمات زیبایی دندان.
    در مورد هزینه نمی توان قیمت مشخصی را بیان کرد، زیرا هزینه ی درمان با توجه به مواد مصرفی و خدمتی که ارائه می شود تفاوت دارد. اما در حالت کلی دندان پزشکان حرفه ای و معتبر برای اینکه رضایت تمام سطوح درآمدی جامعه را به خود جلب نمایند، قیمت های معقولی را برای خدماتشان دریافت می کنند و درمانی بسیار حرفه ای و بی نظیر به شما ارائه می دهند. بنابریان با مراجعه به متخصص دندانپزشک معتبر و متخصص، در هزینه های خود صرفه جویی کرده و خدمات درجه یکی را دریافت کنید.

هنگامی که به متخصصان دندانپزشکی زیبایی در هر کجای کرج مراجعه کنید عموما درمانهایی مانند لمینت دندان، کامپوزیت دندان و ... را انجام می دهند و شما باید با توجه به فاکتورهای گفته شده میتوانید بهترین درمانگر را انتخاب نمایید، پس با ما همراه شوید.

خدمات تخصصی دندانپزشکان زیبایی در استان البرز

همان طور که در بالا نیز اشاره کردیم دندانپزشکان زیبایی در کرج، خدمات تخصصی مختلفی را جهت زیبایی لبخند و سلامت دندان های شما انجام می دهند. تکنیک های زیبایی متعددی برای رفع نواقص دندان وجود دارند تکنیک هایی  مانند:

  • کامپوزیت دندان
  • روکش لمینت دندان
  • بلیچینگ دندان
  • باندینگ دندان
  • تاج دندان
  • لیفت
  • جراحی لثه
  • کاشت دندان (ایمپلنت)
  • کانتورینگ
  • شکل‌‌دهی مینای دندان

در ادامه ما سه مورد از رایج ترین و بهترین خدماتی که توسط دندانپزشکان زیبایی ارائه میشود را به شما معرفی می کنیم.

زیباترین لبخند با کامپوزیت دندان  در کرج

بسیاری از افراد ممکن است دندان هایی لب پر شده، شکسته، بد رنگ، فاصله دار، کج یا بد شکل داشته باشند، در این حالت حتما متوجه شده اید که این افراد به راحتی لبخند نمیزنند، یا همیشه با لب هایی بسته لبخند می زنند.

این که به خاطر حالت بد دندان ها اعتماد به نفس کافی ندارید راه حل ساده ای دارد، شما با مراجعه به کلینیک زیبایی دندان خانم دکتر شیرین قاسمی میتوانید به راحتی از این نقیصه رهایی یابید و اعتماد بنفستان را پس بگیرید. اگر در شهر کرج یا تهران زندگی میکنید و نیازبه کاموزیت دندان؛ دارید همین الان اقدام کنید.

انتخاب بهترین دندان پزشک زیبایی کرج، برای طراحی لبخندی زیبا

داشتن لبخندی زیبا  باعث ایجاد اعتماد به نفس در شما خواهد شد، این روزها روش های بی خطر زیادی برای مرتب و زیبا کردن دندان ها در بین دندان پزشکان زیبایی رایج است که بهترین آنها کامپوزیت دندان می باشد.

 استفاده از ونیر کامپوزیت دندان؛ هیچ آسیبی به دندان ها نمی رساند و به علاوه زیبایی و مقاومت دندان هایتان را نیز بالا می برد، در نهایت لبخندی زیبا به شما هدیه خواهد داد. بعد از کامپوزیت دندان هایتان شما می توانید با خیال راحت و با لبهایی باز لبخند بزنید و از خندیدن لذت ببرید. زیرا علاوه بر رفع ایرادات کلی رنگ سفید و براق دندانها چهره ای جدید و بی نقص را به نمایش می گذارد. اما در کنار تمام این موارد حتما توجه کنید که خدمات را از مراکز معتبر و تخصصی دریافت کنید.

لبخندی هالیوودی با روکش لمینت دندان در کرج

یکی از روشهای متدوال که دندانپزشکان زیبایی برای رفع ایرادات ساختاری دندان ها استفاده می کنند این روش می باشد. در ایراداتی مثل لب پر شدن، شکستن دندان، کجی یا ایرادات این چنینی از لمینت دندان مانند یک ماسک پوشش دهنده استفاده می کنند جهت دیدن نمونه کارهای متخصص لمینت دندان در کرج میتوانید از سایت شخصی خانم دکتر شیرین قاسمی دیدن فرمایید.

انتخاب بهترین دندان پزشک زیبایی کرج، برای طراحی لبخندی زیبا

اگر به دنبال لبخندی اینستاگرامی هستید و دوست دارید مانند سلبریتی ها زیبا بخندید، بهترین راه برای به دست آوردن دندان های مرتب و بی نفص با استفاده از لمینت دندان می باشد، استفاده از این روش زیبایی دندان برای افرادی که دارای دندانهای خیلی نامرتب و یا نافرم هستند به شدت پیشنهاد می شود.

با توجه به اینکه دندانپزشکان زیبایی برای اجرای لمینت دندان باید دندان هایتان را بتراشند و قالب اختصاصی بگیرند زیباترین دندان هایی که به صورتتان مینشیند نصیبتان خواهد شد و لبخندی بی نقص خواهید داشت.

در این روش ابتدا دندانپزشک زیبایی پس از بررسی های لازم و تشخیص تکنیک مورد نظر، با تعیین تکنیک لمینت، ابتدا به مقدار مورد نیاز مینای دندان را تراش می دهد تا برای دریافت لمینت آماده شود. سپس با قالب گیری از دندان ها، قالب مورد نظر را به مراکز مربوطه ارسال می کند تا لمینت سرامیکی متناسب با دندان های شما را برای اصلاحات لازم دریافت کند. در این روش نیز مانند روش بالا ایرادات ظاهری دندان رفع می شود.

بلیچینگ دندان

گاهی رنگ زرد دندان ها برایتان آزار دهنده می شود و زیبایی دندان شما را کم می کند. در موارد این چنینی شما با درمانی بسیار راحت از شر زردی دندان هایتان راحت می شوید. دندانپزشک زیبایی با استفاده از مواد مخصوص سفیدی را به دندان های شما باز می گرداند. ولی ایرادات ساختاری مثل کجی، شکستگی یا موارد این چنینی با این تکنیک قابل حل نمی باشد.

سخن پایانی

داشتن لبخندی زیبا میتواند به شما اعتماد بنفس بالایی بدهد، بسیاری از مشکلات دهانی که باعث میشود به لبخند خود بی اعتماد باشید به راحتی توسط دندان پزشک زیبایی قابل رفع خواهد بود.

بهترین روش ها برای طراحی لبخندی زیبا که تمامی دندان پزشکان تجویز میکنن استفاده از دو روش لمینت دندان و ونیر کامپوزیت دندان است، شما میتوانید جهت دریافت نوبت ویزیت رایگان از خانم دکتر شیرین قاسمی به سایت ایشان (drshiringhasemi.com) مراجعه نموده و به لبخند خود زیبایی ببخشید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها