شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان به ریاست دکتر مرتضوی –استاندار اصفهان - و با حضور اعضا و مدعوین در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.
کد خبر: ۱۳۵۶۴۰۰

به گزارش جام جم انلاین اصفهان؛ دکتر مرتضوی، در این نشست ضمن تسلیت شهادت حضرت امام موسی کاظم (ع)، بر رفع بنیادین موانع کسب و کار و تسهیل فعالیت های تجاری تصریح و اظهار داشت: با افزایش همکاری بین دولت و بخش خصوصی مقدمات تولید، توزیع، اشتغال، صادرات و ارز آوری و ... پویایی افزون تری یافته است.

 نماینده عالی قوه مجریه در استان، تاکید نمود: پشتیبانی هوشمندانه و تامین مالی کارآمد در موضوعات کشاورزی، صنعت گردشگری، تولیدات و خدمات ویژه واحدهای تولیدی و ... از موضوعات اصلی مطرح شده در این شورا است.

 رئیس دبیرخانه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان اصفهان، با اشاره به مطرح شدن موضوعات در جلسات ستاد تسهیل استان و شورای هماهنگی بانک ها، خاطر نشان کرد: پیشنهاد هایی مبنی بر اینکه ظرفیت منابع بانکی استان به سمت حمایت از بخش تولید فعال تر شود، مطرح گردیده و راهکارهایی راهبردی با بهره گیری از همه ظرفیت ها در حال انجام است.

 دکتر مرتضوی اضافه کرد: در این نشست مصوباتی در حوزه های: خدمات کشاورزی و صنایع در پیوند با استفاده از منابع سایر بانک های عامل به غیر از بانک کشاورزی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و مشکلات رایج در نحوه محاسبات بدهی به بانک در قبال تسهیلات اخذ شده مورد تشریک مساعی قرار گرفت و برای مشکلات فعالان اقتصادی حوزه کشاورزی به دلیل عدم وحدت رویه بانک ها در اعطای تسهیلات تصمیم سازی هایی صورت پذیرفت.

وی در پایان با تاکید برتامین وثیقه های مناسب و معتبر، متذکر گردید: در صورت تامین و پشتیبانی، بانک ها راحت تر و سریع ترتسهیلات واعتبارات خود را در اختیار فعالان اقتصادی خواهند داد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها