جامعه خبری زنجان داغدار شد

قلبی که هنوز می تپد

ملکناز نجفی، مدیر مسئول و خبرنگار  پایگاه خبری موج رسا به دلیل مرگ مغزی آسمانی شد اما  با اهدای قلب، کلیه و کبد  ایشان به بیمار نیازمند سبب شد تا همچنان ضربان قلبش در میان ما بتپد.
ملکناز نجفی، مدیر مسئول و خبرنگار پایگاه خبری موج رسا به دلیل مرگ مغزی آسمانی شد اما با اهدای قلب، کلیه و کبد ایشان به بیمار نیازمند سبب شد تا همچنان ضربان قلبش در میان ما بتپد.
کد خبر: ۱۳۵۵۰۹۳

به گزارش جام جم آنلاین زنجان؛ نجفی با 42 سال سن، دو دهه پیش وارد عرصه رسانه و خبرنگاری شده بود و طی این مدت در خبرگزاری‌های مختلفی از جمله ایسنا و فارس زنجان، سابقه فعالیت داشت .  در سال 1390 در ادامه فعالیت رسانه‌ای خود مدیر مسئول و صاحب امتیاز  پایگاه خبری– تحلیلی موج رسا و در ادامه  مدیر مسئول دو هفته نامه  پژواک شد.

او خبرنگاری بی‌حاشیه، متین، بااخلاق  بود و هیچگاه در طول فعالیت رسانه‌ای خود وارد حاشیه  نشد.

ملک‌ناز نجفی، در شب شهادت حضرت زینب کبری (س) ۲۸ بهمن‌ماه دچار مرگ مغزی شده و برای اهدای اعضا به بیمارستان امام خمینی (ره) تهران منتقل شد.

وی بعد از انجام زایمان و به دلیل پاره شدن رگ‌های مغزی و نیز لخته شدن خون بعد از عمل، به مدت دو هفته در حالت کما بود که در شب شهادت حضرت زینب (س) به مرگ مغزی دچار شد.

این خبرنگار فرهیخته زنجانی دارای کارت اهدای عضو بود و سرانجام بعد از موافقت خانواده وی، برای اهدای عضو به بیمارستان امام خمینی (ره) تهران منتقل شد.

ملک‌ناز نجفی خبرنگار فعال در  حوزه ایثار و شهادت  با اهدای اعضا بدن خود به نیازمندان نشان داد که خبر و خبرنگار همیشه ماناست.

«آتاناز» ۱۵ روزه یادگار شیرین ملک‌ناز نجفی در این دنیا است. مراسم تشییع پیکر آن مرحومه متعاقباً اعلام خواهد شد.

روحش شاد

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها