مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر؛

دومین رویداد کار آفرینی برگزار می شود

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از برگزاری دومین رویداد کارآفرینی ویژه مددجویان تحت حمایت در دی و بهمن ماه سال جاری با همکاری دانشگاه پیام نور خبر داد
کد خبر: ۱۳۵۳۷۸۱

به گزارش جام جم آنلاین بوشهر و به نقل از سایت خبری کمیته امداد، محمد رضا میری، مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از برگزاری دومین رویداد کارآفرینی ویژه مددجویان تحت حمایت امداد در دیماه و بهمن ماه سال جاری خبر داد.

وی در ادامه با بیان اینکه این رویداد با همکاری دانشگاه پیام نور برگزار می شود خاطرنشان کرد : "صنایع روستا دوست " محور برگزاری دومین رویداد کارآفرینی کمیته امداد استان بوشهر در سال1400 است.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر در ادامه افزود : جذب ایده‌های برتر، تجاری ‏سازی دانش و اقتصاد دانش‏بنیان یکی از مباحث مهمی است که کمیته امداد نیز در سال های اخیر آن را دنبال می ‏کند و در راستای تبدیل به طرح‌های اشتغال و تسریع در اشتغال‌زایی هدفمند برای مددجویان و نیازمندان تلاش ویژه ای خواهد کرد.

میری بیان کرد: پرداخت جایزه نقدی به ایده‌های برتر، پرداخت تسهیلات خوداشتغال وکارفرمایی به طرح‌های برگزیده، حمایت از تبدیل ایده به کسب و کار نوآورانه، سرمایه گذاری از طریق صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر، بهره گیری از خدمات شتابدهی، امکان استقرار تیم های کارآفرین در مراکز رشد از جمله حمایت های این نهاد به ایده‌های برتر در این رویداد است.

مدیر کل امداد استان بوشهر با اشاره به اینکه در این چند سال واژه هایی از جمله استارتاپ ها،، صندوق های سرمایه گذاری و... به ادبیات حوزه کارآفرینی ورود کرده و مزایای قابل توجهی برای کشور نیز داشته است، گفت: از این رو این طرح ها به طور ویژه مورد توجه و حمایت قرار می گیرد.

میری در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه کشور دارای ترکیب جمعیتی جوان و تحصیل کرده‏ است و از طرفی با مشکلاتی نظیر بیکاری و کمبود منابع اقتصادی نیز روبه رو است، می توان با سرمایه‏‌گذاری در حوزه‏ های دانش‏بنیان و استارتاپ ها از ظرفیت نیروی جوان تحصیل کرده در راستای حل مشکلات اقتصادی بهره برداری نماییم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها