با همکاری کمیته امداد و شرکت های دانش بنیان برگزار شد؛

رویداد فرصت شغلی و دانش بنیان برای دانش جویان خلاق

همایش رویدادهای فرصت شغلی و دانش بنیان با همکاری کمیته امداد، دانشگاه خلیج فارس  و پارک علم و فناوری با حضور 150 نفر از دانشجویان خلاق تحت حمایت کمیته امداد در سالن ابن سینا دانشگاه خلیج فارس برگزار شد
کد خبر: ۱۴۳۴۰۸۳

به گزارش جام جم  و به نقل از سایت خبری کمیته امداد، عباس روشن مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر در این همایش اظهار داشت:هدف از برگزاری این رویداد آشنا کردن دانشجویان با رویکرد دوره های آموزشی و همچنین فرصت های شغلی مرتبط با فناوری دانش بنیان است.
 
وی در ادامه افزود: 150 نفر از دانشجویان و فارغ التحصیلان تحت حمایت کمیته امداد از سراسر استان در این همایش حضور دارند که قرار است با شرکت های دانش بنیان آشنا و همکاری نمایند.
 
عباس روشن خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه کمیته امداد قرار است در سال جاری 500 فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت ایجاد کند قطعا یکی از اهداف ما بهره گیری از مشاغل دانش بیان است.
 
مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر یاد آور شد:  خوشبختانه تاکنون 3 رویداد فرصت شغلی در این زمینه برگزار شده است  که در این رویدادها 773 دانشجو در قالب 43 تیم شرکت کردند.
 
روشن خاطرنشان کرد: همه دانشجویان خلاقی که بر اساس بینش و دانشی که بر پایه دانش بنیادی دارند می توانند از طریق این رویدادها مشاغل پایداری ایجاد کنند.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد:  هدف نهایی ما از برگزاری این رویدادها این است که ارتباطی بین دانشجویان و فرصت های شغلی دانش بنیان ایجاد شود و مشارکت کنندگان به سمت و سوی فرصت های شغلی دانش بنیان هدایت شوند.
 
رویداد فرصت شغلی و دانش بنیان برای دانش جویان خلاق
 
رویداد فرصت شغلی و دانش بنیان برای دانش جویان خلاق
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها