مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر ؛

پیام تسلیت در پی حادثه کور تروریستی کرمان

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر طی پیامی ضمن محکوم کردن حادثه کور تروریستی کرمان، شهادت شماری از هموطنان و زائران مزار سردار دلها، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.
کد خبر: ۱۴۳۹۲۳۸
به گزارش جام جم و به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر متن این پیام بدین شرح است:
*بسم رب الشهداء و الصدیقین*
دستان پلید استکبار و ایادی کوردل آنها بار دیگر از آستین کثیف دشمنان قسم خورده بیرون آمد و با به خاک و خون کشیدن جمعی از زائران زن، مرد و کودک در مراسم سالگرد شهادت سردار دلها، جنایتی نابخشودنی دیگری را خلق کرد و قلوب مِلت بزرگ ایران و تمام آزادیخواهان جهان را جریحه دار کرد.
این جنایت غم بار یکبار دیگر اوج توحش و عمق کینه‌ورزی دشمنان نسبت به بزرگمرد میدان مبارزه و مقاومت، مردم عزیز و ایران مقتدر را نمایان کرد اما زهی خیال باطل که ملت آزاده ایران با ریخته شدن خون عزیزانشان متحد تر و یکپارچه تر از قبل بر آرمان‌های والای خود ایستادگی کرده و دشمنان را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام خواهند گذاشت.
اینجانب ضمن محکوم کردن این جنایت کوردلانه، شهادت جمعی از هموطنان عاشق و دلداده حاج قاسم سلیمانی را به محضر امام زمان (عج)، نایب بر حق شان مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ملت شریف و شهید پرور ایران و خانواده‌های داغدار بویژه مردم ولایی دیار کریمان تسلیت گفته و از خداوند متعال برای شهیدان این حادثه رحمت واسعه و برای مجروحان شفای عاجل خواستارم.
 
*عباس روشن* *مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها