ابلاغ دستورالعمل مشمولین ساماندهي نيروي انساني غیر رسمی آبفای کشور

دستورالعمل تبدیل وضعیت ایثارگران و پذیرفته شدگان آزمون شرکت های آب و فاضلاب کشور ابلاغ شد

معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با اشاره به برگزاری نشست مجازی معاون منابع انسانی شرکت مهندسی آبفای کشورگفت: در این جلسه با توجه به اخذ مجوزهاي استخدامي از وزرات نيرو و تعيين سهميه هر شركت از سوي شركت مهندسي آب و فاضلاب كشور،کارکنان غير رسمي كه وظايف اصلي شركت را در قالب پست های مصوب به عهده دارند تحت پوشش طرح تغییر حالت اشتغال قرار می گیرند.
کد خبر: ۱۳۵۲۵۵۱

دستورالعمل تبدیل وضعیت  ایثارگران و پذیرفته شدگان آزمون تغییر حالت اشتغال نیروهای غیر رسمی شرکت های آب و فاضلاب کشور که مرداد ماه امسال برگزار شد، ابلاغ گردید.به گزارش جام جم انلاین اصفهان ؛

مجتبی قبادیان با بیان این که سياست اصلي وزارت نيرو، شايسته گزيني نيروي انساني از طريق ايجاد فرصت هاي عادلانه و برابر براي همه واجدين شرايط استخدام است افزود: کارکنانی که وظايف اصلي شركت هاي آب و فاضلاب را در قالب سمت های سازماني مصوب با سابقه کاری مرتبط و عمكرد شايسته انجام مي دهند،  مشمول تغییر حالت اشتغال قرار می گیرند.

وی اعلام کرد: كاركنان مشمول باید تا تاريخ 31 خرداد 1399 داراي حداقل پنج سال سابقه كار در شركت آب و فاضلاب استان اصفهان باشند و نیز داراي سابقه پرداخت بيمه بوده و گواهي مرتبط با پرداخت حق بيمه را داشته باشند.
معاون منابع انسانی و تحقیقات آبفای استان اصفهان اعلام کرد: کارکنان مشمول طرح تغییر حالت اشتغال  بايد همچنین شرايط اختصاصي متناسب با شغل؛ مشتمل بر مقطع تحصيلي و رشته تحصيلي مطابق با شرايط احراز مشاغل صنعت آب و فاضلاب را داشته باشد .

قبادیان در خصوص تبدیل وضعیت اشتغال ایثارگران نیز افزود: مدارک مورد نیاز در این بخش، اصل معرفی نامه بنیاد شهید و امور ایثارگران با مهر و امضاء برای خانواده های شاهد، جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر، همسر و فرزندان آزادگان دارای یکسال و بالای یکسال اسارت است.

وی افزود: اصل گواهی رزمندگی (حضور داوطلبانه در جبهه) با مهر و امضای معاونت نیروی انسانی ارتش جمهوری اسلامی، سازمان بسیج مستضعفان و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها از دیگر شرایط تبدیل وضعیت اشتغال است.

 

معاون منابع انسانی و تحقیقات  آّبفای استان اصفهان  گفت: مشمولان طرح ایثارگری باید دارای پست سازمانی باشند و مشخصات آنها در سامانه مدیریت منابع انسانی وزارت نیرو (HRS) ثبت شده باشد.

وی اعلام کرد: نیروهای مشمول باید در زمان تصویب قانون 26/12/1399 دارای قرارداد با شرکت های پیمانکاری طرف قرارداد با شرکت های آب و فاضلاب بوده و یا در قالب قراردادهای طرح های تملک دارائی های سرمایه ای طرف قرارداد با شرکت های آب و فاضلاب باشند و فعالیت آنان در حال حاضر نیز در قالب پست سازمانی مصوب  ادامه دار باشد.

قبادیان گفت: مدارک قبول شدگان آزمون و ایثارگران طبق ضوابط و دستورالعمل های ابلاغی به شرکت مهندسی آبفای کشور جهت تایید نهایی ارسال می شود.

اضافه می شود در  آزمونی که  روز پنجشنبه 21 مرداد ماه سال جاری به طور همزمان در سراسر کشور برگزار شد، 11 هزار نفر از کارمندان غیر رسمی شرکت های آب و فاضلاب به رقابت پرداختند. در استان اصفهان نیز بیش از 900 نفر از کارکنان غیر رسمی آبفای استان اصفهان در این آزمون که در دانشکده علوم تربیتی دانشگاه اصفهان برگزار شد، شرکت کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها