مردی که با انگیزه سرقت لوازم یدکی خودرو ، راننده پیکان وانتی را به قتل رسانده بود دستگیر و راز جنایت فاش شد.
کد خبر: ۱۳۴۵۶۲۳

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین ، چند روز قبل خانواده مرد 68 ساله ای با مراجعه به کارآگاهان پلیس آگاهی البرز از ناپدید شدن او خبر دادند. پس از این شکایت رسیدگی به پرونده در دستور کار اداره جرایم جنایی پلیس آگاهی البرز قرار گرفت. در بررسی ها مشخص شد، این مرد راننده وانت پیکان بوده که با خودروی خود کار می کرده است.

در ادامه خودروی او در محمدشهر پیدا شد که برخی وسایلش سرقت شده و لکه های خون هم روی صندلی اش دیده می شد. با کشف خودرو احتمال قتل راننده با انگیزه سرقت مطرح شد و کارآگاهان دریافتند او آخرین بار با مرد جوانی دیده شده است.

تحقیقات برای شناسایی این مرد آغاز شد و در کمتر از 24 ساعت او دستگیر شد. متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی به این قتل اعتراف کرد و گفت: روز حادثه به دلیل اینکه خودروی پیکانم نیاز به تعمیر داشت و پولی برای درست کردن آن نداشتم تصمیم به سرقت لوازم خودرو گرفتم و به میدانی که خودروهای پیکان وانت در آنجا حضور داشتند رفته و مقتول را به بهانه انتقال بار به باغی که در آن ساکن هستم ، کشاندم. داخل باغ با ضربه به سر راننده او را کشتم و جسدش را در چاه خشکی که در پشت باغ وجود دارد، انداختم.

در ادامه تیمی از ماموران پلیس آگاهی و امدادگران آتش نشانی راهی باغ شده و جسد مقتول را از عمق چاه خارج کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها