رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تشریح کرد:

جزئیات فعالیت اماکن ورزشی در مشهد

چهارمین دوره مسابقات قهرمانی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی زندانیان کشور که در مشهد جریان داشت،با قهرمانی تیم مددجویان خراسان رضوی در مجموع رده‌های مختلف پایان یافت.
چهارمین دوره مسابقات قهرمانی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی زندانیان کشور که در مشهد جریان داشت،با قهرمانی تیم مددجویان خراسان رضوی در مجموع رده‌های مختلف پایان یافت.
کد خبر: ۱۳۴۲۴۳۱

  به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی ،آیین پایانی این دوره از مسابقات با حضور مسوولان کشوری و استانی و جمعی از ورزشکاران، پیشکسوتان و مرشدان در مشهد برگزار شد.
در این دوره از مسابقات ورزش‌های زورخانه‌ای ۲۸ تیم استانی با ۲۱۰ ورزشکار زندانی به مدت ۲ روز در مشهد به رقابت پرداختند.
در پایان این دوره از مسابقات در رتبه بندی نهایی، تیم استان خراسان رضوی با ۱۲۱ امتیاز عنوان نخست را کسب کرد، تیم استان زنجان با ۱۱۰ امتیاز دوم شد و تیم استان کرمانشاه با ۱۰۹ امتیاز عنوان سوم را از آن خود کرد.
نتایج در بخش مهارت های فردی و تیمی زورخانه ای و کشتی پهلوانی نیز به این شرح اعلام شد: 
در رشته سنگ ورزشکاران استان های زنجان، تهران و خراسان رضوی، در رشته چرخ چمنی استان کرمانشاه، در رشته میل بازی استان چهارمحال بختیاری و خراسان جنوبی، در رشته میل گیری سنگین استان های زنجان، کرمانشاه، اصفهان و قزوین، در رشته کباده استان های یزد، خوزستان، بوشهر و چهارمحال بختیاری و در رشته چرخ تیز استان های لرستان، کرمانشاه، سمنان و خراسان رضوی مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
همچنین در رشته تیمی زورخانه ای تیم های استان های یزد، کرمانشاه، کرمان و خراسان رضوی مقام های اول تا سوم مشترک این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دادند. همچنین تیم استان خوزستان به عنوان تیم اخلاق انتخاب شد.
بر این اساس در مسابقات کشتی پهلوانی در وزن ۷۰ کیلوگرم ورزشکار استان مازندران مقام اول، کشتی گیر همدانی مقام دوم و ورزشکار استان خراسان رضوی و ایلام به صورت مشترک مقام سوم را کسب کردند.
همچنبن در وزن ۸۰ کیلوگرم ورزشکار استان لرستان مقام اول، کشتی گیر کردستانی مقام دوم و ورزشکاران مازندران و تهران مشترکا عنوان سوم را کسب کردند.
در وزن ۹۰ کیلوگرم ورزشکار استان زنجان مقام اول، کشتی گیر خوزستانی مقام دوم و کشتی گیران مازندران و لرستان مقام سوم مشترک را کسب کردند.
علاوه بر اینها در اوزان بالای ۹۰ کیلوگرم نیز ورزشکار استان البرز  مقام اول، ورزشکار خوزستانی مقام دوم و کشتی گیران همدان و زنجان مقام سوم مشترک را کسب کردند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها