در ديدار با مديران بهزيستي خراسان رضوي

شهردار مشهد: صد در صد در خدمت بهزيستي هستيم

شهردار مشهد مقدس در جمع متخصصان مدیریت شهری بیان کرد:این دور هم جمع شدن شما و این تشکیلات منشأ خیر است، خداوند مبنای اش این است که به جمع های ایمانی کمک کند، این وعده خداست.
کد خبر: ۱۳۴۱۸۳۷
به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی ، عبدالله ارجائی گفت:یکی از مبانی کار تشکیلاتی این است که انسان در تشکیلات از خودش بگذرد، انسان در تشکیلات باید مثل قند در آب باشد، یعنی در تشکیلات حل شود، همه از او بهره ببرند. باید یا وارد تشکیلات نشویم و یا اگر وارد شدیم به تشکیلات وفادار باشیم. 

ارجاعی تاکید کرد: هم تشکیلات باید زمینه دانش افزایی ایجاد کند و هم اعضای تشکیلات باید به این هدف کمک کنند، اعضای تشکیلات را سوق دهید تا بروند یاد بگیرند و کار کنند.

شهروار مشهد مقدس با تاکید بر اینکه اگر می خواهید تشکیلات شما میرا نباشد باید کادرسازی کنید، افزود: فرصت کسب تجربه ایجاد کردن برای یک نیروی جوان یکی از کارهای مهم تشکل است. جامعه برای این کار خیلی دیر و سخت است.پ، تشکیلات باید جوان را در آغوش بگیرد و به آن پر و بال دهد. اگر دست ما و شما رو نمی گرفتند الان اینجا نبودیم.

وی اظهار کرد: بنده خودم را جدا از شما نمی دانم و امیدوارم که این حرکت ادامه داشته باشد و به توفیقات روز افزون دست پیدا کنیم.

ارجاعی خاطرنشان کرد: این شورا از شوراهای دیگر در زمینه ها و عرصه های گوناگون در شاخص های مختلف از دوره های قبل جلوتر است، با اختلاف هم بهتر است، این تشکیلات باید به مجموعه مدیریت شهری کمک کند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها