رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان طی پیامی هفته ناجا را به دلاور مردان نیروی انتظامی و حافظان همیشه بیدار و پرتوان نظم و امنیت تبریک گفت.
رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان طی پیامی هفته ناجا را به دلاور مردان نیروی انتظامی و حافظان همیشه بیدار و پرتوان نظم و امنیت تبریک گفت.
کد خبر: ۱۳۴۱۲۴۲

 به گزارش جام جم آنلاین هرمزگان،رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان طی پیامی هفته ناجا را به دلاور مردان نیروی انتظامی و حافظان همیشه بیدار و پرتوان نظم و امنیت تبریک گفت.
 

 متن پیام تبریک دکتر فرشیدی به شرح ذیل است:
 
بسمه تعالی

 امروزه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی نماد اقتدار و صلابت و جوهره اصیل و وجودی امنیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی و مامنی پایدار برای شهروندان و سدی محکم برای مقابله با مخلان نظم و امنیت است که در کنار سایر نیروهای مسلح، در پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی نقش موثری دارد .
 
نیروی خدوم و جان برکف انتظامی با تاسی از جانفشانی‌ها و از خود گذشتگی‌های غیورمردان این مرز و بوم در دوران هشت سال دفاع مقدس و با الگوپذیری از خط سرخ شهادت و نهضت عاشورا همواره در دفاع از مظلومان و مقابله بی امان با متجاوزان و مخلان نظم و امنیت از هیچ کوششی فرو گذار نکرده اند و با درک از موقعیت همواره در جهت تامین سعادت و صیانت از ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی نفش افرینی نموده اند.
 
اینجانب بر خود واجب می دانم که ضمن قدردانی از زحمات و تلاشهایی بی حد این غیور مردان در حفظ امنیت کشور ، همکاری ارزشمند و وزین این خادمین ملت را همسو با مدافعان سلامت در عرصه سلامت عمومی پاس داشته و از تلاشهای ارزشمندشان در بحران کووید تقدیر نمایم.

 
بدون تردید این زمان ما همه در پرتو ولایت فقیه با پاسداری از ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در یک جبهه برای سعادت ، امنیت و سلامت دست در دست یکدیگر ، هم نوا خواهیم بود که امنیت و سلامت حق همگانی و برحق است. 

 
ضمن گرامیداشت یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای سلامت و آرزوی سلامتی برای جانبازان و ایثارگران و پرسنل جان بر کف ناجا ، از طرف خود، اعضای هیات رئیسه دانشگاه و جمیع خادمین عرصه سلامت، به تلاشگران عرصه اقتدار و امنیت ملی صمیمانه تبریک عرض نموده ، سلامتی و سربلندی این عزیزان در راه حفظ امنیت جامعه و خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم
 
 
      
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها