سرپرست معاونت منابع انسانی نیروگاه بندرعباس از واکسینه شدن تمامی  کارکنان این نیروگاه در برابر ویروس کرونا خبر داد.
سرپرست معاونت منابع انسانی نیروگاه بندرعباس از واکسینه شدن تمامی  کارکنان این نیروگاه در برابر ویروس کرونا خبر داد.
کد خبر: ۱۳۳۹۲۷۸

 به گزارش جام جم آنلاین هرمزگان،سرپرست معاونت منابع انسانی نیروگاه بندرعباس از واکسینه شدن تمامی  کارکنان این نیروگاه در برابر ویروس کرونا خبر داد.


به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان احمد قلندرزاده اعلام کرد: طرح واکسیناسیون کارکنان این نیروگاه به عنوان اولین نیروگاه در بین نیروگاههای استان هرمزگان با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی بندرعباس انجام شد.


قلندرزاده افزود: از ابتدای شیوع بیماری کووید ۱۹ اجرای طرح های پیشگیرانه در جهت حفاظت از کارکنان نیروگاه در برابر ویروس کرونا، اصلی‌ترین رویکرد این شرکت بود که با اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی و پیاده سازی طرح‌های مقابله‌ای با این ویروس، انجام شد .

سرپرست معاونت منابع انسانی نیروگاه بندرعباس خاطر نشان کرد: مهم ترین دغدغه مجموعه مدیریتی نیروگاه ، تلاش برای واکسینه کردن تمامی کارکنان نیروگاه در برابر ویروس کرونا بود، به همین منظور برای دستیابی به این هدف با توجه به شروع پیک پنجم بیماری کووید ۱۹، برنامه ریزی و اقدامات متعددی با انجام رایزنی با  مقامات بهداشتی استان و شبکه بهداشت شهرستان بندرعباس صورت گرفت که در نهایت، نوبت اول واکسیناسیون در سه مرحله عملیاتی شد.



قلندرزاده در پایان اضافه کرد: از ابتدای شیوع این ویروس، کارکنان این نیروگاه به صورت شبانه روزی و حتی بدون هیچ وقفه‌ای و با حداکثر ظرفیت برای تامین برق هم وطنان و مراکز درمانی تلاش نموده اند تا همراه با مدافعان سلامت، سهمی در بهبود شرایط شهروندان و سلامت بیماران داشته باشند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها