لاستیک نکسن از دیگر برندهای معروف کشور کره جنوبی می باشد. کمپانی نکسن بیش از 80 سال فعالیت خود را در سال 1942 توسط فردی به نام هیونگ تأسیس نموده است. این مجموعه به اقتضای نیاز بازار توانسته موفقیت های عظیمی در صنعت تولید انواع لاستیک رادیال در سطح جهان بدست آورد. شرکت نکسن در سال 1956 توانست خط تولید لاستیک را افتتاح نموده و به رسمیت معرفی کند.
کد خبر: ۱۳۴۰۷۲۰
ابتدا شرکت نکسن تولید لاستیک نکسن رادیال را در شهر یانگسن افتتاح نمود و پس از 6 سال توانستند موفق به توسعۀ مجموعۀ خود در کشور ژاپن شوند. در کشور ژاپن شرکت های خود را با اسامی Rubber و Ohtsu تأسیس نمودند و همواره با بهره گیری از تکنولوژی روز، در تلاش برای طراحی و تولید لاستیک هایی با استاندارد بین المللی بودند. در حال حاضر می توانید شاهد فروش انواع لاستیک نکسن با مشخصات فنی متفاوت در سطح جهانی باشید.

البته به دلیل کیفیت بالای محصولات کمپانی نکسن، افراد زیادی علاقه مند به خرید لاستیک سواری نکسن و دیگر مدل های این برند کره ای می باشند. فروشگاه چرخ و یدک به دلیل نوع فعالیتی که دارد، در لیست لاستیک های برند خارجی خود، امکان خرید لاستیک های نکسن را برای مشتریان فراهم نموده است.
 

لاستیک نکسن ارزان


مشخصۀ لاستیک نکسن استاندارد


پارامترهای متعددی در حوزۀ انتخاب و خرید لاستیک خودرو وجود دارد و این مسئله موجب شده تا این مقاله را به این موضوع مهم اختصاص دهیم. لاستیک نکسن از جمله برندهای معتبر وارداتی است که در سطح کشور توسط فروشگاه های عرضۀ لاستیک به فروش می رسند. نکتۀ قابل توجهی که در رابطه با خرید تایر وجود دارد، آگاهی داشتن از مفاهیم حروف و اعداد نوشته شده بر روی لاستیک می باشد.

لاستیک از مهمترین اجزای تشکیل دهندۀ خودرو محسوب می شود و ارتباط مستقیم با سطح فرمان پذیری خودرو خواهد داشت. بدین ترتیب برای دارندگان خودرو، خرید لاستیک با کیفیت یک دغدغه و چالش محسوب می شود. البته داشتن اطلاعاتی جامع در خصوص ویژگی های لاستیک استاندارد، می تواند انتخاب و خرید تایر خودرو را برای شما راحت تر نماید.

لاستیک نکسن و هر برند دیگر دارای یک سری مشخصات فنی هستند که بر روی آنها درج می شود تا خریدار با بررسی آنها، بتوانند موفق به تهیۀ لاستیکی متناسب با مدل اتومبیل خود گردند. شاخص حداکثر فشار مجاز، حداکثر فشار باد مجاز، سطح چسبندگی و مقاومت تایر در برابر دما و حرارت، تعین ساختار رادیال یا تیوب لس، اندازه قطر رینگ بر معیار اینچ، تعیین شاخص وزن و سرعت، مشخص نمودن شرایط کاربری سخت برفی و ساختار لایه و مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ لاستیک از جمله فاکتورهای مهم هستند که هنگام خرید تایر نکسن برای خریدار حائز اهمیت است.

به طور کلی افراد مبتدی و حرفه ای، پیش از خرید لاستیک، با کارشناسان فروش چرخ و یدک مشورت نموده و پس از کسب اطلاعات تخصصی و مفید می توانند با اطمینان خاطر لاستیک سواری نکسن اتومبیل مورد نظر خود را با قیمت مناسب تهیه نمایند.

در اصل تولید تایر با دو ساختار اصلی رادیال و بایاس صورت می گیرد که هر کدام از آنها دارای یک سری ویژگی های خاص و متفاوت نسبت به یکدیگر می باشند.

ساختار اصلی لاستیک بایاس متشکل از نخ هایی است که شکل قرار گیری آنها با خط مرکزی تایر دارای زاویۀ مورب است و به طور کلی نحوۀ قرارگیری الیاف بر روی یکدیگر به حالت ضربدری است. به طور کلی جنس نخ لایه ها نوعی نایلون بوده و در انتها فقط قسمت طوقه از جنس فولاد است.

ساختار لاستیک رادیال به نحوی است که الیاف یا نخ های تشکیل دهندۀ تایر نسبت به خط مرکزی لاستیک زاویۀ قائم را تشکیل می دهد. جنس این الیاف از مواد ریون یا پلی استر است که موجب پایداری حرکت تایر می شود. البته نوع الیاف تشکیل دهندۀ قسمت کمربند تایر از جنس سیم فولادی (رادیال سیمی یا استیل بلت) و یا نخ نایلونی (رادیال نخی) می باشد.

جهت خرید لاستیک نکسن، توجه به اورجینال بودن تایر ضرورت دارد چون ارتباط مستقیم با سطح دوام و استحکام تایر خواهد داشت. طبیعتاً نوع مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ تایر، نقش مستقیم بر روی ماندگاری لاستیک و سطح چسبندگی تایر با سطح جاده خواهد داشت.

به عنوان مثال هر چه عدد مرتبط به شاخص ارتفاع تایر بیشتر باشد، دیوارۀ لاستیک بلندتر خواهد بود و به اصطلاح گوشی تر می باشد. این در حالی است که کاهش عدد شاخص ارتفاع لاستیک همچون 30 الی 35 درصد ارتفاع تایر کمتر است و متناسب با خودروهای اسپرت و مسابقه طراحی می شوند. مجهز به رینگ های بسیار بزرگ می باشند و این مسئله موجب عملکرد خشک اتومبیل هنگام عبور از سطوح ناهموار و گذر از پیچ ها می باشد. با ذکر این مثال قصد داشتیم به اهمیت ساختار، شکل ظاهری و طراحی گل تایر داشته باشیم. بدین ترتیب هنگام خرید انواع لاستیک نکسن، تمام جوانب و مشخصه های تایر را مد نظر قرار دهید.


عوامل تأثیرگذار بر قیمت لاستیک نکسن


بدیهی است که قیمت لاستیک نکسن همانند هر تایر برند خارجی، بر اساس قیمت روز ارز، می تواند تغییر کند. البته مدل تایر، تاریخ تولید و کیفیت مواد تشکیل دهندۀ لاستیک از موارد مهم هستند که ارتباط مستقیم با قیمت لاستیک نکسن خواهند داشت.

متناسب با شرایط آب و هوایی مختلف، باید توجه داشت که مدل لاستیک خودرو سازگاری لازم را داشته باشد. به طور معمول عموم افراد جهت تردد در سطح شهر از مزایای لاستیک چهار فصل نکسن و برندهای دیگر استفاده می کنند چون از نظر قیمت، مقرون به صرفه می باشد. در حالی که افرادی که در مکان های سردسیر و کوهستانی زندگی می کنند، به دلیل بارش باران و برف زیاد و ایجاد سطوح لغزنده، نیازمند به خرید لاستیک زمستانی خواهند بود چون سطح چسبندگی بالایی با سطح جاده برقرار می کند و این چنین از ایجاد خط ترمز و لغزش تایر بر روی آسفالت جلوگیری می کند.

البته افرادی که در مناطق گرم و خشک کویری زندگی می کنند، به دلیل وجود حرارت بالا و گرمای شدید سطح جاده، لاستیک تابستانی نکسن می تواند گزینۀ مناسب تری برای طرفداران این برند محسوب شود. بدیهی است نوع لاستیک بر روی کیفیت رانندگی و انعطاف پذیری فرمان خودرو خواهد داشت. بدین ترتیب پیش از اینکه سطح تایر به طور کامل از بین برود و موجب پنچری ناگهانی لاستیک شود، اقدام به تعویض تایرهای خودرو نمائید.

بدون شک خرید لاستیک جدید برای اتومبیل می تواند همراه با آسودگی خاطر باشد. البته می توانید تجربۀ سفری مطمئن در داخل و خارج از شهر را تجربه کنید. اگر در خصوص خرید لاستیک نکسن ارزان تجربه ای ندارید، پیشنهاد می کنم با افراد با تجربه مشورت نمائید و به مراکز معتبر عرضۀ تایرهای خارجی مراجعه نمائید، تا بدین وسیله از خرید لاستیک نکسن اورجینال اطمینان حاصل فرمائید.
 
 
لاستیک نکسن ارزان
 

قطعاً فروشگاه چرخ و یدک به دلیل داشتن تجربۀ بلند مدت، قادر به راهنمایی شما مشتریان گرامی در خصوص انتخاب و خرید لاستیک با کیفیت می باشند. افرادی که قصد تهیۀ تایر مناسب و با کیفیت دارند، بهتر است اطلاعات جامعی از خصوص مفاهیم حروف و اعداد درج شده بر روی تایر بدست آورند. بدین ترتیب بتوانند راحت تر لاستیک اصل و با کیفیت را تشخیص داده و از آن برای مجهز نمودن اتومبیل خود استفاده کنند. فروش انواع لاستیک نکسن در لیست تایرهای خارجی و کره ای به مشتریان عرضه می شود و طرفداران این برند، می توانند با مراجعه به مراکز معتبر عرضۀ تایر خارجی با قیمت ارزان و مناسب این تایر را تهیه نمایند.

https://charkhoyadak.com/
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها