لاستیک هانکوک اصلی : فروشگاه چرخ و یدک

شرکت هانکوک فعالیت خود را در کرۀ جنوبی آغاز نموده است و شهرت این برند به خاطر کیفیت بالای محصولات آن می باشد. این مجموعه از ابتدا فعالیت خود را به صورت کاملاً تخصصی در زمینۀ تولید تیوب تایر آغاز کرد و با گذشت زمان و بهره مندی از ماشین آلات پیشرفته توانستند موفق به تولید انواع لاستیک رادیال و بایاس متناسب با مدل های مختلف خودرو گردند.
کد خبر: ۱۳۴۴۴۶۸
لاستیک هانکوک به دلیل داشتن کیفیت بالا و تنوع مدل به عنوان یکی از برندهای شناخته شده در سطح جهان محسوب می شود.

فروشگاه چرخ و یدک در لیست محصولاتی که عرضه می کند، توانسته اند موفق به عرضۀ لاستیک های هانکوک سواری و غیر سواری گردند.
 
 
لاستیک هانکوک اصلی : فروشگاه چرخ و یدک
 
 


علت محبوبیت لاستیک هانکوک


گروه تولیدی هانکوک علاوه بر تولید لاستیک، در حوزۀ تولید باتری و پدال ترمز خودرو نیز فعالیت دارد. تولیدات لاستیک هانکوک بر اساس فناوری روز دنیا صورت می گیرد و کمپانی هانکوک طی سال ها فعالیت مداوم توانسته اند گواهینامه های کنترل کیفی متعددی را أخذ نماید.

علت اصلی محبوبیت لاستیک های هانکوک، کیفیت خوب و تنوع مدل اشاره نمود. در واقع جهت تولید انواع لاستیک هانکوک سواری، شاسی بلند، باری و غیره به نکات متعددی توجه شده است. تغییر شرایط آب و هوایی، قدرت موتوری خودرو، نوع کاربری اتومبیل و وزن خودرو برخی از موارد مهم هستند که هنگام انتخاب و خرید لاستیک هانکوک و هر برند دیگری باید در نظر گرفته شود.

در حال حاضر کمپانی هانکوک توانسته موفق به توسعۀ مجموعۀ خود گردد. بدین ترتیب کارخانجات تولید لاستیک هانکوک را می توان علاوه بر کشور کرۀ جنوبی در کشورهای چین، اندونزی و مجارستان نیز مشاهده نمود. توانسته اند سهمی از بازار بورس کره را به خود اختصاص دهند.

هر چه از عمر کمپانی هانکوک می گذرد، این مجموعه با تلاش و کوشش فراوان تلاش می کند متناسب با پیشرفت صنعت خودروسازی، بتواند سطح کیفیت لاستیک های هانکوک را ارتقاء ببخشد و همواره راضایتمندی مصرف کنندگان را برآورده سازد. شاهد فروش لاستیک هانکوک برای بی ام و ، لاستیک هانکوک برای مرسدس بنز و غیره باشیم.
 


نحوۀ انتخاب و خرید لاستیک هانکوک مناسب


پارامتر و نکات متعددی در حوزۀ انتخاب و خرید لاستیک هانکوک وجود دارد. رانندگان پیش از اقدام به خرید تایرهای خودرو، باید آگاهی لازم در خصوص این نکات مهم داشته باشد، تا بدین وسیله بتواند تایر مناسبی را برای اتومبیل خود تهیه نماید.
مجموعۀ فروش فروشگاه چرخ و یدک خرسند خواهد بود، تا شما را در راستای انتخاب و خرید لاستیک متناسب با اتومبیلتان راهنمایی کند. این مقاله را به صورت اختصاصی در رابطه با معرفی لاستیک های هانکوک و نحوۀ شناخت یک لاستیک با کیفیت نگارش نموده و در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهند. پس خوشحال می شویم تا انتهای مقاله همراه ما باشید تا بیشتر با ویژگی و مشخصات فنی لاستیک های هانکوک سواری آشنا شوید.
 


مقصود از علائم مندرج بر روی لاستیک هانکوک چیست؟


اگر به نمای خارجی تایرهای خودرو توجه نموده باشید، حروف و اعدادی با رنگ سفید و یا زرد بر روی آنها درج شده است. هر کدام از آنها دارای مفاهیم اختصاصی هستند که در نگاه اول برای عموم مردم ناآشنا می باشد ولی به عنوان مشخصات فنی بر روی تایر درج می گردد. بدیهی است، افرادی که قصد خرید لاستیک هانکوک و هر برند دیگری را دارند، باید شناخت کافی نسبت به این علائم داشته باشند. در این صورت بتوانند لاستیکی متناسب با مدل خودرو تهیه نمایند.

بار مجاز
 
اندازه تایر
 
تاریخ تولید
 
سرعت مجاز
 
ساختار لاستیک
 
حداکثر فشار باد
 
میزان سایش لاستیک
 
حداکثر مقاومت حرارتی
 
نوع ترکیبات سازندۀ لاستیک
 
میزان چسبندگی تایر با سطح جاده

هر کدام از مواردی که بدان اشاره نمودیم، دارای جزئیات بیشتری است. متناسب با زمانی که ما در اینجا در اختیار داریم، به شرح برخی از موارد مهم در رابطه با انتخاب مناسب ترین لاستیک هانکوک خواهیم پرداخت.

معمولاً بر روی لاستیک میزان حداکثر بار مجاز درج می شود که اشاره به وزن خودرو و میزان بار صندوق عقب دارد و عدم توجه به شاخص، می تواند موجب استهلاک تایر و پنچری لاستیک حین رانندگی گردد. معمولاً حداکثر بار مجاز برای خودروهای سواری بین 75 الی 105می باشد. برای مثال برای خودروی پراید میزان شاخص 76 معادل با حداکثر وزن 400 کیلوگرم می باشد.

شاخص حداکثر فشار باد متناسب با شرایط آب و هوایی منطقه در نظر گرفته می شود. به طور کلی در شرایط عادی، فشار لاستیک نسبت به فشار توصیه شده به میزان 4psi کاهش پیدا می کند چون لاستیک در زمان رانندگی طولانی مدت در مسیر بزرگراه ها، گرم می شو و میزان فشار باد درون لاستیک افزایش پیدا می کند.

هنگام خرید لاستیک هانکوک، توجه به شاخص سرعت مجاز تایر حائز اهمیت است چون معرف حداکثر سرعتی است که تایر در مدت زمان 10 دقیقه قادر به تحمل آن می باشد. به طور کلی تعریف شاخص سرعت با حروف لاتین A الی Z صورت می گیرد. به عنوان مثال بر روی برخی از لاستیک های خودروی سواری حرف H درج شده است که تعیین کنندۀ حداکثر توان سرعت تایر برابر با 320 کیلومتر در ساعت می باشد. نماد M، معرف حداکثر سرعت 130 کیلومتر در ساعت می باشد.

نکتۀ مهمی که در اینجا از اهمیت بالایی برخوردار است، رعایت تناسب فشار باد تایر با شاخص سرعت می باشد. عدم رعایت این نکته، موجب آسیب دیدگی تایر و یا پنچری لاستیک حین رانندگی می شود.

هنگامی که برای خرید لاستیک هانکوک سواری به فروشگاه چرخ و یدک مراجعه می کنید، توجه به سایز تایر ضرورت دارد چون تأثیر مستقیم بر روی سرعت خودرو و تحمل بار تایر خواهد داشت. پهنای فاق تایر، پهنای عرض تایر و قطر رینگ لاستیک سه شاخص مهم هستند که هنگام مشاهدۀ ابعاد لاستیک به آنها پی می برید. به طور کلی، متناسب با مدل خودرو، وزن اتومبیل و نوع کاربری مناسب ترین لاستیک را برای اتومبیل خود تهیه نمائید.

جهت تعیین مقاومت حرارتی از حروف لاتین A,B,C استفاده می شود. A معرف بیشترین مقاومت حرارتی می باشد.

در انتها، نیز اجازه دهید به نحوۀ تعیین شاخص چسبندگی تایر در سطح جاده های خیس و خشک اشاره نمائیم. معمولاً میزان چسبندگی تایر با درصد بیشترین توان به کمترین به صورت B, A, AA, C تعریف می گردد.

بدون شک، افرادی که قصد تعویض لاستیک های اتومبیل خود را دارند، باید اطلاعات دقیق نسبت به هر کدام از علائم داشته باشند. بدین ترتیب بتوانند لاستیکی متناسب با مشخصات فنی خودرو و شرایط آب و هوایی خریداری نمایند.
 


توصیه مهم جهت خرید لاستیک هانکوک سواری


اگر علاقه مند به خرید لاستیک سواری هانکوک هستید، توصیه می کنیم متناسب با مناطق کوهستانی، لاستیک زمستانی هانکوک را تهیه نمائید. این در حالی است که در منطقه هایی با آب و هوای معمولی، خرید لاستیک تمام فصل هانکوک به عنوان بهترین گزینه محسوب می شود. البته در مناطق خشک کویری نیز گزینۀ مناسب، خرید لاستیک تابستانی هانکوک می باشد. همانطور که در مطالب مذکور بدان اشاره نمودیم، هر کدام از مدل های مختلف تایر، دارای مشخصات فنی ساخت متفاوت هستند که تأثیر مستقیم بر روی کنترل اتومبیل، خط ترمزگیری و سرعت اتومبیل خواهد داشت.
 
لاستیک هانکوک اصلی : فروشگاه چرخ و یدک
 

فروشگاه چرخ و یدک دارای سابقۀ طولانی در حوزۀ فروش انواع تایر در مدل و برندهای مختلف می باشد. به منظور پاسخگویی به نیاز مشتریان، در لیست محصولات فروشگاه، امکان خرید اینترنتی انواع تایر هانکوک را به صورت تضمینی برای مشتریان فراهم نموده است. جهت هماهنگی بیشتر می توانید با دفتر فروش مجموعه تماس حاصل فرمائید.
 

https://charkhoyadak.com/
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها