شرکت نیکران موتور یکی از برترین عرضه کنندگان انواع اسکوتر بنزینی و برقی در کشور ایران است. ما فروش ویژه اسکوتر برقی را در قالب یک جشنواره فروش با پیشنهاداتی استثنایی آغاز کرده کرده‌ایم.
کد خبر: ۱۳۳۷۳۹۲
فروش ویژه اسکوتر برقی نیکران موتور

برای این‌که توجه شما را به شرایط استثنایی این جشنواره جلب کرده باشیم کافی است بگوییم مبلغ پیش‌پرداخت تنها 3 میلیون تومان و اقساط آن 18 ماهه است. علاقمندان این محصولات می‌توانند با مراجعه به سایت این شرکت، با آدرس اینترنتی www.nikrunmotor.com  اطلاعات بیشتری را درباره این جشنواره و محصولات آن کسب کنند.
 
فروش ویژه محصولات نیکران موتور پاسارگاد
 
در ادامه به بررسی محصولات شرکت نیکران موتور پاسارگاد میپردازیم:

بنللی؛ برندی که ماندگار شد

صد و ده سال تجربه کاری میراث خانواده ایتالیایی بنللی (Benelli) در دنیای صنعت و تجارت است. موتورسیکلت‌های بنللی زیبا و اسپرت هستند و برای برآوردن نیازهای علاقمندان موتورسواری ایجاد شده‌اند. هر موتورسیکلت بنللی دارای شخصیت مجزایی است و در عین حال، اشتراکات آن‌ها باعث شده است، به‌سرعت توسط عاشقان سرعت و سواری با موتور شناخته شوند. ما در شرکت نیکران موتور پاسارگاد افتخار داریم که برترین مدل‌های موتور و اسکوتر بنللی را وارد کرده‌ایم و با بهترین قیمت در اختیار خریداران قرار می‌دهیم. برای شناخت بهتر محصولات بنللی با ما در این مطلب همراه باشید.
فروش ویژه محصولات نیکران موتور پاسارگاد
بنللی؛ تک‌سوار ایتالیایی جاده‌ها

بنللی (Benelli Q.J) یک شرکت ایتالیایی است که در شهر پسارو (Pesaro) در منطقه مارچه (Marche) قرار دارد و انواع موتورسیکلت و اسکوتر تولید می‌کند. بنللی که ابتدا در سال 1911 میلادی تاسیس شد، دومین شرکت قدیمی فعال در زمینه تولید موتورسیکلت در کشور ایتالیا است.

تاریخچه برند بنللی؛ شش برادر و یک داستان

داستان موتورسیکلت‌های Benelli به اوایل قرن بیستم برمی‌گردد. این افسانه از بهار سال 1911 آغاز شد. زمانی که ترزا بنللی، تمامی دارایی خود را روی یک کارگاه برای شش پسر خود، یعنی بنیان‌گذاران برند بنللی سرمایه‌گذاری کرد. این شش برادر عبارت بودند از: جوزپه، جیووانی، فیلیپو، فرانچسکو، دومنیکو و آنتونیو بنللی.

کسب‌وکار خانواده بنللی در ابتدا به یک گاراژ برای ساخت قطعات یدکی خودرو و موتورسیکلت محدود بود؛ اما این شش برادر آرزوهای بزرگی داشتند و از همان زمان ساخت نخستین نمونه‌های آزمایشی موتورسیکلت بنللی را آغاز کردند؛ تا این که نخستین موتورسیکلت بنللی در سال 1919 ساخته شد.ساخت موتورسیکلت‌های مخصوص مسابقات و موتورسیکلت‌های نظامی در دوران جنگ‌های جهانی، از دیگر فعالیت‌های این شرکت ساخت موتورسیکلت بود.

نیکران موتور پاسارگاد و بهترین برندهای موتورسیکلت در ایران

شرکت نیکران موتور پاسارگاد، نماینده انحصاری موتورسیکلت‌ ایتالیایی بنللی در ایران است. این شرکت همچنین عرضه کننده برتر برندهایی چون: نسکوتر، راپیدو و کی‌وی در کلاس‌های مختلف است. نیکران موتور پاسارگاد کار خود را از سال 1394 آغاز کرده است و طی این سال‌ها توانسته است با واردات قطعات، مونتاژ موتورهای بنللی در ایران و ارائه اسکوترهای الکتریکی، گاهی موثر در راستای ارتقای فرهنگ موتورسواری بردارد. برخی موارد موفقیت این شرکت را با هم مرور می‌کنیم:

·         اخذ نمایندگی بنللی ایتالیا و معرفی موتورسیکلت‌هایی با برخورداری از استانداردهای اروپا

·         ارائه محصولات با استاندارد یورو 3 از سال 1396

·         کسب رتبه سوم تولید در ایران در سال 1397

·         حفظ رتبه سوم تولید و ایجاد تنوع در محصولات از 8 محصول به 12 محصول

·         رونمایی از 3 موتورسیکلت 250 سی‌سی و یک مدل فیس‌لیفت

·         ارتقا تنوع محصولات به 20 مدل در سال 1399

معرفی انواع موتورسیکلت‌ بنللی در بازار ایران

در توصیف محصولات و برند بنللی گفته‌اند: بنللی موتور محرکه زندگی است. دلیل این توصیف این است که بنللی، بین سبک زندگی، نیازها و علایق مشتریان و محصولات خود ارتباطی مستقیم ایجاد می‌کند. بنابر این ویژگی‌ها بود که بنللی توانست، دوره‌های گوناگونی از شرایط خوب و بد اقتصادی را پشت سر بگذارد و مدل‌هایی بسیار محبوب و گاه تخصصی برای مصارف گوناگون تولید کند.

شرکت نیکران موتور افتخار دارد که توانسته است به‌عنوان یکی از برترین شرکت‌های تولیدکننده و توزیع‌کننده انواع موتورسیکلت، برخی از محبوب‌ترین مدل‌های موتورسیکلت و اسکوتر بنللی و برندهای دیگر را در دسترس خریداران ایرانی قرار دهد. قیمت موتور بنللی برای خریداران ایرانی،نسبت به کیفیت محصول، بسیار مناسب است و به‌همین دلیل، این موتورسیکلت‌ها جایگاه مناسبی در بازار ایران یافته‌اند. در ادامه با برخی از مدل‌های محبوب موتورسیکلت بنللی که توسط نیکران موتور عرضه می‌شوند، آشنا می‌شویم.

موتورسیکلت بنللی، مدل لئونچینو 249

شتاب عالی، زیبایی در طراحی و نوآوری خلاصه‌ای از ویژگی‌های این موتورسیکلت است. لئونچینو 249 (Leoncino 249) موتورسیکلتی از کلاس اسکرمبلر و نقطه اتصال موتور کلاسیک به سبک مدرن به‌شمار می‌آید. برخی از مشخصات فنی این موتور عبارتند از:

·         حجم موتور: 249 سی سی

·         نوع موتور: تک‌سیلندر، 4 زمانه و 4 سوپاپ

·         سیستم سوخت: انژکتور برقی

·         حداکثر قدرت: 19 کیلو وات در 9250 دور در دقیقه

·         حداکثر گشتاور: 21 نیوتون متر در 8000 دور در دقیقه

·         استارتر: الکتریکی

·         جعبه دنده: 6 سرعتی
فروش ویژه محصولات نیکران موتور پاسارگاد
موتورسیکلت بنللی، مدل TRK 249

موتورسیکلت بنللی، مدل TRK 249 موتورسیکلتی مناسب سفرهای جاده‌ای و مسافرت‌های طولانی است. این یعنی دوام و کیفیت قطعات در کنار زیبایی در طراحی. این موتورسیکلت 249 سی سی با نمایشگر دیجیتال و سیستم فنربندی و تعلیق منعطف، بهترین گزینه برای سفرهای تفریحی و گردشگری است. مشخصات این موتور را با هم مرور می‌کنیم:

·         حجم موتور: 249 سی سی

·         نوع موتور: تک‌سیلندر، 4 زمانه و 4 سوپاپ

·         سیستم سوخت: انژکتور برقی

·         حداکثر قدرت: 19 کیلو وات در 9250 دور در دقیقه

·         حداکثر گشتاور: 21 نیوتون متر در 8000 دور در دقیقه

·         استارتر: الکتریکی

·         جعبه دنده: 6 سرعتی

موتورسیکلت بنللی، مدل TNT 135

یک موتورسیکلت استاندارد شهری از کلاس نِیکِد (Naked) است. بنللی TNT135 یک انتخاب عالی برای جوانان و گزینه‌ای مناسب برای تمامی فصول و شرایط است. این موتور از رینگ‌های آلیاژی، ترمز دیسکی، شاسی فولادی و لاستیک‌هایی با طول عمر بالا برخوردار است. برخی از ویژگی‌های بنللی  TNT135 را با هم مرور می‌کنیم:

·         حجم موتور: 134.7 سی سی

·         نوع موتور: تک‌سیلندر، 4 زمانه و 4 سوپاپ

·         سیستم سوخت: انژکتور برقی

·         حداکثر قدرت: 9.5 کیلو وات در 9000 دور در دقیقه
 
·         حداکثر گشتاور: 10.8 نیوتون متر در 7000 دور در دقیقه

·         استارتر: الکتریکی

·         جعبه دنده: 5 سرعتی
فروش ویژه محصولات نیکران موتور پاسارگاد
موتورسیکلت بنللی، مدل 249R

بنللی مدل 249R یک موتورسیکلت پرقدرت از کلاس ریس است. موتورهای کلاس ریس که به موتورسیکلت‌های مسابقه‌ای معروف هستند، روی سرعت تمرکز دارند. مهندسان طراح و سازنده موتورهای ریس تلاش می‌کنند، بیشترین سرعت و شتاب را برای آن‌ها ایجاد کنند.

بدنه آیرودینامیک، کوتاه کردن شاتون در موتور و استفاده از لاستیک‌هایی که در عین چسبیدن به آسفالت، کمترین اصطکاک را ایجاد کنند، از ویژگی‌های این موتورها است. مشخصات فنی موتورسیکلت بنللی، مدل 249R را با هم مرور می‌کنیم:

·         حجم موتور: 249 سی سی

·         نوع موتور: دو ‌سیلندر، 4 زمانه و 8 سوپاپ

·         سیستم سوخت: انژکتور برقی

·         حداکثر قدرت: 23.5 کیلو وات در 11000 دور در دقیقه

·         حداکثر گشتاور: 21.2 نیوتون متر در 9000 دور در دقیقه

·         استارتر: الکتریکی

·         جعبه دنده: 6 سرعتی

معرفی اسکوتر بنللی

اسکوتر یکی از کلاس‌های انواع موتورسیکلت است که به‌خاطر چهره یکپارچه، چرخ و لاستیک کوچک و سبکی وزن شهرت دارند. حجم قلب تپنده اسکوترها از 50 تا 250 سی سی متغیر است. از اسکوترها بیشتر برای سفرهای درون‌شهری و جاده‌های صاف و آسفالت شده استفاده می‌شود. موتور در این کلاس موتورسیکلت معمولا به چرخ عقب نزدیک است.
موتورهای اسکوتر به‌دلیل طراحی ویژه مناسب استفاده برای موتورسواران آقا و خانم، از سنین گوناگون است. این موتورها واقعا کاربردی هستند و موتورسواری با آن‌ها کمترین خطر ممکن را برای موتورسوار دارد. در ادامه ویژگی‌های یکی از اسکوترهای ارائه شده توسط نیکران موتور از برند بنللی را با هم بررسی می‌کنیم.

اسکوتر بنللی مدل VZ 125

بنللی مدل VZ 125 یک موتورسیکلت از کلاس اسکوتر با وزن کم و قیمت مناسب است. سیستم تحریق انژکتوری، طراحی برجسته ایتالیایی و یک جعبه دنده نرم CVT از ویژگی‌های این محصول پرطرفدار است. مشخصات فنی این محصول را با هم مرور می‌کنیم:

·         حجم موتور: 125 سی سی

·         نوع موتور: تک ‌سیلندر، 4 زمانه و 2 سوپاپ

·         سیستم سوخت: انژکتور برقی

·         حداکثر قدرت: 6.3 کیلو وات در 7500 دور در دقیقه

·         حداکثر گشتاور: 9.2 نیوتون متر در 6000 دور در دقیقه

·         استارتر: الکتریکی

·         جعبه دنده: CVT

اسکوترهای برقی شرکت نیکران موتور

آلایندگی ناشی از سوخت‌های فسیلی مثل بنزین، آلودگی صوتی ناشی از موتورهای بنزینی و میزان بالای تصادفات با این موتورها باعث شده است، اسکوترهای برقی جایگزین موتورسیکلت‌ها و حتی اسکوترهای بنزینی شوند.

این اسکوترها دارای باتری‌های پرقدرتی هستند که با یک‌بار شارژ می‌توانید کیلومترها با آن‌ها موتورسواری کنید. طراحی بدنه این اسکوترها به‌گونه‌ای است که احتمال تصادفات را کاهش می‌دهد و قطعات آن‌ها نیز عمر بالایی دارند. نسکوتر GE یکی از جدیدترین محصولات شرکت نیکران موتور پاسارگاد است که سابقه درخشانی در مونتاژ موتورسیکلت‌های بنللی را در کارنامه خود دارد.

نسکوتر‌های شرکت نیکران موتور با ظاهر مینیمال و کیفیت بالای قطعات در مدت کمی توانسته‌اند جاب خود را در بازار اسکوترهای الکتریکی ایران باز کنند. اگر هوادار این موتورها هستید، پیشنهاد می‌کنیم فرصت جشنواره فروش ویژه این محصولات را از دست ندهید. شرکت نیکران موتور انواع گوناگونی از اسکوترها را به بازار ایران معرفی کرده است، که با برخی از آن‌ها آشنا می‌شویم.

اسکوتر برقی مدل SN 1500

اگر به دنبال موتورسیکلتی جمع‌وجور برای مسافت‌های کوتاه هستید؛ اگر موتورسیکلتی ایمن می‌خواهید؛ اگر طرفدار محیط زیست هستید و اگر موتورسیکلتی برای فضای شهری و مسافت‌های کوتاه نیاز دارید، اسکوتر برقی مدل SN 1500 بهترین و اقتصادی‌ترین گزینه ممکن است. مشخصات فنی این اسکوتر برقی را با هم مرور می‌کنیم:

·         نوع موتور: Electrical Brushless

·         حداکثر قدرت: 1500 وات

·         حداکثر سرعت: 55 کیلومتر در ساعت

·         پیمایش: 45 کیلومتر با هربار شارژ

·         زمان شارژ: 8 ساعت

اسکوتر برقی کی وی مدل e-zi

اسکوتر برقی کی وی مدل e-zi از ظاهری بسیار زیبا و مدرن برخوردار است. طراحی این موتورسیکلت در میان اسکوترهای برقی بسیار ویژه است و خودنمایی می‌کند.کی وی e-zi از باطری لیتیومی بهره می‌برد. مشخصات فنی این اسکوتر برقی عبارت است از:

·         نوع موتور: Electrical Brushless

·         حداکثر قدرت: 2000 وات

·         حداکثر سرعت: 50 کیلومتر در ساعت

·         پیمایش: 40 کیلومتر با هربار شارژ

·         زمان شارژ: 6 ساعت
 

اسکوتر برقی مدل GE

یک اسکوتر برقی زیبا و ایمن با قیمتی بسیار مناسب. اسکوتر برقی مدل GE مناسب برای خرید، فعالیت‌های روزمره، گشت‌وگذار در خیابان‌های ساحلی، پارک‌های جنگلی و بوستان‌های شهری است. مشخصات فنی این اسکوتر برقی را با هم مرور می‌کنیم:

·         نوع موتور: Electrical Brushless

·         حداکثر قدرت: 900 وات

·         حداکثر سرعت: 50 کیلومتر در ساعت

·         پیمایش: 60 کیلومتر با مود 1 و 30 کیلومتر با مود 2

·         زمان شارژ: 8 ساعت
فروش ویژه محصولات نیکران موتور پاسارگاد
اسکوتر برقی مدل GE صندوق‌دار

اسکوتر برقی مدل GE صندوق‌دار از نظر ویژگی‌های موتور مشابه مدل بدون صندوق آن است. از این اسکوتر می‌توانید برای مسافت‌های نه‌چندان طولانی، سفرهای تفریحی کوتاه و سفرهای کاری درون‌شهری استفاده کنید. مشخصات فنی این اسکوتر عبارت است از:

·         نوع موتور: Electrical Brushless

·         حداکثر قدرت: 900 وات

·         حداکثر سرعت: 50 کیلومتر در ساعت

·         پیمایش: 60 کیلومتر با مود 1 و 30 کیلومتر با مود 2

·         زمان شارژ: 8 ساعت
فروش ویژه محصولات نیکران موتور پاسارگاد
نیکران موتور پاسارگاد هرسلیقه‌ای را پوشش می‌دهد

شرکت نیکران موتور پاسارگاد در مدت‌زمان هفت سال فعالیت حرفه‌ای، با تکیه بر تیم‌های گوناگون بازرگانی، تحقیقات، طراحی، تولید و بازاریابی توانسته است به یکی از تولیدکنندگان برتر تخصصی در عرصه تولید موتورسیکلت از کلاس‌های گوناگون تبدیل شود.

نیکران موتور پاسارگاد همچنین با اخذ نمایندگی از شرکت بنللی ایتالیا توانست، سلیقه موتورسواران ایرانی را به سطحی بالاتر ارتقا دهد. طراحی شگفت‌انگیز،قدرت بالا و کیفیت قطعات موتورهای بنللی این محصولات این برند را به محصولاتی پرفروش در بازار ایران تبدیل کرده است. موتورهای بنلی عرضه شده توسط شرکت نیکران موتور به کلاس‌‌هایی متعدد تعلق دارند و تمامی سلیقه‌ها را پوشش می‌دهند. این کلاس‌ها عبارتند از:

·         نِیکِد (Naked)

·         اسکرمبلر (Scrambler)

·         تورینگ (Touring)

·         ریس (Race)

·         اسکوتر (Scooter)
 
خدمات پس از فروش نیکران موتور پاسارگاد

یکی از مهم‌ترین مزایای خرید موتورسیکلت‌ از نیکران موتور پاسارگاد، تعدد شعبات خدمات پس از فروش این شرکت در سرتاسر ایران است. نیکران موتور ده‌ها نمایندگی در سطح استان‌های تهران و البرز و ده‌ها نمایندگی خدمات پس از فروش در تمامی استان‌های کشور دارد.

این پوشش سراسری در راستای جلب اعتماد و رضایت شما مشتریان ایجاد شده است. ما می‌خواهیم شما از برندی برتر با استانداردهایی جهانی خرید کنید،بدون این‌که نسبت به مسایل مرتبط با تعمیر یا تعویض قطعات و دیگر خدمات بعد از فروش،کمترین دغدغه‌ای داشته باشید. برای یافتن آدرس و تلفن‌های تماس این شعبات، کافی است در بخش نمایندگی‌ها در سایت این شرکت، روی نام استان خود کلیک کنید تا نام و اطلاعات شعبات را ببینید.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها