استاندار خراسان رضوی در جلسه جمع بندی سفر به شهرستان گلبهار مطرح کرد؛

۴۰ مصوبه برای پیشرفت و آبادانی شهرستان گلبهار در بیست و ششمین سفر شهرستانی/پایش میدانی مشکلات مردم در این دوران سخت از اهداف ما در سفرهای شهرستانی است/رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان به بالای ۸۶ درصد رسیده است

استاندار خراسان رضوی گفت: مصوبات جلسه جمع‌بندی سفر به شهرستان گلبهار زمانبندی دارد و همه دستگاه‌های اجرایی استان باید این ۴۰ مصوبه را لازم الاجرا بدانند.
کد خبر: ۱۳۳۵۳۵۸

به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی، محمدصادق معتمدیان در نشست جمع‌بندی سفر به شهرستان گلبهار که نیمه‌شب گذشته برگزار شد با اشاره به آخرین روند بیماری کرونا در استان اظهار کرد: عددها و آمارها نشان از کاهش بستری‌ها دارد و وضعیت نسبتا آرامی است اما شکننده بوده و اگر عادی انگاری شود دوباره شرایط بازگشت پذیر است.

استاندار خراسان رضوی افزود: اکنون رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان به بالای ۸۶ درصد رسیده است، در این راستا همه پای کار آمده‌اند و سیستم اداری استان را در حالت آماده باش قرار دادیم.

وی با اشاره به اینکه نیروی انسانی مجرب در مراکز درمانی از سرمایه‌های کشور هستند، خاطر نشان کرد: بیش از ۹۰ هزار نفر از ابتدای این بیماری در مراکز درمانی استان بستری و پس از بهبودی ترخیص شدند.

معتمدیان به سفرهای شهرستانی اشاره کرد و گفت: هدف از سفرهای شهرستانی این است که مطالبات و اولویت‌های مردم را شناسایی و از همه ظرفیت‌ها برای حل مشکلات مردم استفاده کنیم.

استاندار خراسان رضوی تبیین کرد: پایش میدانی مشکلات مردم در این دوران سخت از اهداف ما در سفرهای شهرستانی است.

وی با اشاره به نتایج سفر به شهرستان گلبهار گفت: مصوبات این جلسه زمانبندی دارد و همه دستگاه‌های اجرایی استان باید این ۴۰ مصوبه را لازم الاجرا بدانند.

معتمدیان به ظرفیت‌های استان پرداخت و اظهار کرد: یکی از ویژگی.های خوب استان این است که شاکله اصلی اقتصادش متشکل از بخش خصوصی است لذا باید به دنبال جذب سرمایه‌گذار باشیم.

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: بیش از ۳۷۰۰ پروژه استان بالغ بر ۴۵ هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل نیاز دارد.

وی با تاکید بر اینکه فرمانداران باید در جذب سرمایه‌گذار ورود پیدا کنند، گفت: ما باید ۲۴ ساعت در خدمت مردم باشیم و مردم باید این را حس کنند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها