۲۰۰۰ واحد مسکن مهر در خراسان رضوی خالی است
معاون اداره کل راه و شهرسازی استان:

۲۰۰۰ واحد مسکن مهر در خراسان رضوی خالی است

با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس‌جمهور صورت گرفت:

بهره‌برداری از ۱۰ پروژه مسکونی در شهر گلبهار

با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور و در قالب بهره برداری از طرح های ملی وزارت و شهرسازی، ۱۰ پروژه مسکونی در شهر گلبهار همزمان با هشتادمین برنامه طرح های کلان ملی به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۱۳۲۶۳۵۲
به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی، همزمان با هشتادمین برنامه طرحهای کلان ملی که با حضور ویدیوکنفرانسی رییس جمهوری و وزیر راه و شهرسازی در بهره‌برداری از طرحهای این وزارتخانه همراه شد، ۱۰ پروژه مسکونی و زیربنایی در خراسان رضوی در شهر گلبهار به بهره‌برداری رسید.

لازم به ذکر است در این برنامه که سیدکمال الدین میرجعفریان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی نیز حضور داشت، ۱۰ پروژه مسکونی شامل بهره برداری از هزارو ۵۲ واحد مسکونی، پارک موضوعی انرژی، دبستان ۱۰ کلاسه، یک مجتمع فرهنگی و مذهبی، ساخت خیابان و پیاده‌رو، مسیر دوچرخه سواری و بازسازی کانال به بهره برداری رسید که در مجموع برای تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه‌ها ۱۴۳ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

هومن گریوانی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار در این مراسم گفت: همزمان با افتتاح این طرحها، عملیات اجرایی ۲ طرح دیگر شامل ساخت هزار و ۴۱۵ واحد مسکن طرح اقدام ملی مسکن و پارک محله گلشهر به مساحت ۲ هکتار در مجموع با اعتبار ۱۸۶ میلیارد تومان در شهر جدید گلبهار خراسان رضوی آغاز شد.

گفتنی است در این مراسم همزمان با خراسان رضوی، عملیات اجرایی ۶۲ طرح روبنایی و زیربنایی و مسکونی در کشور و ۲۸ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن مهر و مسکن اقدام ملی در کشور به بهره برداری رسید که اعتبار هزینه شده و یا اختصاص یافته برای مجموع آنها ۲۴ هزار و ۱۱۹ میلیارد تومان بود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها