دنبال دیده شدن در اجرا نیستم
فلورا سام از حضورش در برنامه «نفس» گفت:

دنبال دیده شدن در اجرا نیستم

تهیه‌کننده «ماه درمی‌زند» از این برنامه گفت؛

می‌خواهیم قصه‌های خاص مردم را روایت کنیم

سیدجواد سیدمحسنی، تهیه‌کننده برنامه «ماه در می‌زند» است که از ابتدای محرم روی آنتن شبکه دو سیما رفته و قرار است صفر را هم مهمانان نگاه مخاطبان باشد. این تهیه‌کننده در گفت‌وگو با جام‌جم از شکل‌گیری این برنامه و جذابیت آن برای خودش گفت.
کد خبر: ۱۳۳۴۶۰۲

سیدجواد سیدمحسنی در گفت و گو با جام جم بیان کرد: این برنامه از آنجایی شروع شد که خانم نوابی‌نژاد طرحش را به شبکه دو ارائه داد. کار کردن در ایام محرم و صفر، تهیه برنامه مناسبتی برای این ایام و روایت اتفاقات خاصی که در زندگی مردم افتاده و توسل به ائمه مشکل‌گشای بسیاری از آنها بوده است، من را علاقه‌مند به تهیه‌کنندگی این برنامه می‌کرد. دوست داشتم این کار به سرانجام برسد که خداراشکر چنین شد.

از سیدمحسنی درباره نگرانی او به عنوان تهیه‌کننده درباره امکان جذب نشدن مخاطبان به دلیل عدم حضور چهره‌ها و مجری پرسیدیم که پاسخ داد: شاید ابتدا یک مقدار این نگرانی وجود داشت. اما پیش‌تولید قوی داشتیم و درباره طرح زیاد صحبت کردیم. به همین جهت اطمینان پیدا کردم مخاطبان از این برنامه خوششان می‌آید و با آن ارتباط برقرار می‌کنند. داستان‌های این برنامه آنقدر قدرت دارند که خودشان مخاطبان را جذب کنند.

این تهیه‌کننده ادامه داد: ضمنا تدوینی که از اول برای این کار در نظر گرفته بودیم، پر از کات و سریع است و یک داستان توسط چندین نفر روایت می‌شود؛ برای همین جذابیت خاص خود را دارد و خسته‌کننده نیست. یک داستان را غیر از شخصیت اصلی آن، نزدیکانش هم روایت می‌کنند و اینگونه بیان ماجرا کامل می‌شود.

برنامه «ماه درمی‌زند» به کارگردانی مریم نوابی‌نژاد و تهیه‌کنندگی سیدجواد سیدمحسنی هر روز ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه پخش می‌شود.

نوشین مجلسی / جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها