استاندار کرمان در پیامی به مناسبت هفته دولت عنوان کرد:

تداوم پیشرفت‌های انقلاب اسلامی؛بر پایه دینداری،ولایتمداری،همدلی و همراهی

فرمانده سپاه ثارالله استان به مناسبت هفته دولت با استاندار کرمان دیدار و گفت‌و‌گو‌ کرد.
کد خبر: ۱۳۳۴۱۳۰

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛علی زینی وند،در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد شهدا گفت:بنده به عنوان یک کارشناس می گویم،در این استان که توفیق خدمت داشتم؛مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پرچم را بالا نگه داشته و همکاری بسیار خوبی با دولت داشت و افتخار می‌کنم که سردار سلامی،فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تواضع و شخصیت مردمی به استان سفر کرده و در کنارشان بودم و همچنین در این دوره مسئولیتم از سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان بسیار آموختم.


استاندار کرمان گفت:در پایان دوران فعالیت دولت دوازدهم که توفیق خدمت در این استان نصیبم شد،باهمکاری سپاه و حمایت‌هایی که صورت گرفت،کارهای بسیار خوبی در استان کرمان انجام شد که سپاه و سردار معروفی نقش اول را در تحقق این اقدامات داشتند.

استاندار کرمان با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری،محور هماهنگی در این نظام است که باید این مهم‌ را به فال نیک گرفت گفت:تجربه نشان داده است که با این مدل می توان موفق بود و کشور را پیش برد.

وی همچنین ابراز داشت:مردم امروز از جناح‌بندی‌ها در کشور عبور کرده و به نظر بنده در گام دوم انقلاب اسلامی همه نیروهای کشور باید به میدان بیایند.

وی با ابراز امیدواری از اینکه مدیران معتقد،هم سو با دولت و متدین می توانند کشور را به جلو ببرند،گفت:بنده اعتقاد دارم که باید تا آخرین ساعات مسئولیتم به احترام مردم عزیز این استان نام آور با شادابی و تمام همت و سرعت انجام وظیفه کرده و این مهم را تا روز پایان مسئولیتم در استان ادامه خواهم داد.

اخلاص،پرکاری و ولایت‌باوری،پایه‌های دولت شهیدان رجایی و باهنر بود

سردار حسین معروفی،فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان نیز در دیدار با استاندار کرمان به دوره کوتاه مدیریتی شهیدان رجایی و باهنر اشاره کرد وافزود:همین زمان کوتاه به عنوان الگوی عملی در دولتداری اسلامی مطرح است.
 
وی ویژگی‌ها و پایه‌های اصلی دولت شهیدان رجایی و باهنر را اخلاص،پرکاری،سادگی و بی‌آلایشی،ولایت‌باوری و استکبارستیزی عنوان کردو گفت:این شهیدان تربیت یافتگان مکتب اهل بیت (ع)و امام راحل بودند.

فرمانده سپاه ثارالله استان بیان کرد:دولت‌سازی اسلامی به معنا و تفسیر قوه مجریه به تنهایی نیست،بلکه دیگر قوا نیز باید مومن و انقلابی باشند.

مثلث حکومتی قوه مجریه،مقننه و قضاییه باید به هم نزدیک شده و در کنار هم قرار گیرند تا دولت اسلامی شکل گیرد. 

سردار معروفی،همچنین ازپیگیر‌ی‌ها و دغدغه‌های استاندار برای اهداف و برنامه‌های استان تشکر کرد و گفت:ارتباط مدیریت اجرایی استان با نیروهای نظامی از جمله سپاه قابل تقدیر است.

وی بیان داشت:به عنوان سپاه همیشه خود را در کنار دولت می‌دانیم و کار را موازی کاری نمی بینیم،برای حل مشکلات مردم در صحنه هستیم،زیرا مهم اهتزاز پرچم انقلاب و خدمت به مردم است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها