باران که می بارد از میان 200 قصه واقعی انتخاب و ساخته شد

تهیه کننده و کارگردان سریال ؛ باران که می بارد ، گفت : این سریال که بر اساس واقعیت شکل گرفته در 30 قسمت و در حال پخش از شبکه یک سیماست .
کد خبر: ۱۳۳۰۷۱۷
 
 
باران که می بارد از میان 200 قصه واقعی انتخاب و ساخته شد .
 
محمود رضا رضایی گفت : باران که می بارد یک فیلم مستند داستانی است که به تحقق آرزوی قرض دهندگان  پرداخته و جاذبه های ،گردشگری  و زیست بوم مناطق ایران را نیز به تصویر میکشد .

وی افزود :در واقع سریال شامل دو بخش به هم تنیده مستند و داستانی است که به صورت موازی  پیش میروند ، در بخش مستند ، بیننده با سفر به نقاط مختلف  با جاذبه های مذهبی ، عرفانی ، تاریخی ، طبیعی و حیات وحش نقاط مختلف ایران آشنا می شود  و در قسمت نمایشی نیز یک فیلم داستانی را با هنرنمایی بازیگران محلی خواهد دید .  

سازنده مردان آهنین به خبرنگار ما در شاهرود  گفت : خوشحالم که این سریال فرصتی برای هنرمندان توانمند شهرستان فراهم نمود تا در سطح ملی دیده شوند .
 
باران که می بارد از میان 200 قصه واقعی انتخاب و ساخته شد .

وی اضافه کرد بالغ بر 3 ماه است که به همراه یک اکیپ 40 نفره در 20 شهر ایران از جمله : یزد ، اصفهان ، شاهرود و استانهای کهکیلویه وبویر احمد ، سیستان بلوچستان و خوزستان تصویر برداری داشتیم ودر ادامه به مشهد و تربت حیدریه نیز سفر نموده و باقی قصه ها هم در تهران تصویر برداری شده است .

 محمود رضا رضایی که از سال 1370 تا کنون مجموعه ها و مستندهای شاخصی چون فوتبال ایرانی ، داستان یک سوت و .... را ساخته ، گفت : کار ساخت مستند داستانی بویژه در این شرایط کرونایی دشواری های خاص خود را دارد و اگر همراهی و همدلی عوامل سریال و نیز حمایت شبکه یک و بانک رفاه با ما نبود قطعا این کار به ثمر نمی نشست .
 
باران که می بارد از میان 200 قصه واقعی انتخاب و ساخته شد .

کارگردان فیلم سینمایی (( ترانه های ناتمام  )) گفت : سریال باران که می بارد داستان واقعی آدمهایی است که با افتتاح حساب قرض الحسنه  به نیازمندان کمک کردند و در شرایط خاص ، این ذخیره معنوی ، به صورت هزاران برابر از سوی خدا به آنها هدیه داده شد و خدا همیشه حواسش به ما  هست .
 
باران که می بارد از میان 200 قصه واقعی انتخاب و ساخته شد .

محمود رضا رضایی در خاتمه گفت مجموعه 30 قسمتی سریال باران که می بارد از میان 200 قصه و  پرونده واقعی که  در بانک رفاه  حساب قرض الحسنه داشتند انتخاب و ساخته شد و امیدوارم که مورد پسند مخاطبین  قرار گیرد .

 شاهرود - حسن یزدانی 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها