بهره برداری از نخستین کلاس ورزش آموزش و پرورش مشگین شهر

در مراسمی دهمین کلاس ورزش استان اردبیل و نخستین کلاس ورزش مدیریت آموزش و پرورش شهرستان مشگین شهر به بهره بردار رسید.
کد خبر: ۱۳۲۷۹۱۶
به گزارش جام جم آنلاین اردبیل؛ در راستای افزایش چابکی و شادابی و تقویت مهارت‌های بنیادی دانش آموزان، اولین اتاق ورزش و تربیت بدنی شهرستان مشگین شهر، در دبستان دخترانه آفتاب و مهتاب و با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل به بهره برداری رسید.

صاحب معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان با اشاره به اینکه در ۳ سال گذشته بیش از ۹۰۰۰ مترمربع به مساحت فضا‌های ورزشی مدارس استان افزوده شده است، گفت: تاکنون تعداد ۹ اتاق ورزش و تربیت بدنی در استان افتتاح و مورد بهره برداری قرارگرفته است که به لطف الهی و با تلاش همکارانمان در شهرستان، امروز مفتخریم تا آئین افتتاح دهمین اتاق ورزش و تربیت بدنی استان را در این شهرستان، جشن بگیریم.

علی قهرمانزاده، معاون پرورشی و تربیت بدنی مشگین شهر نیز در رابطه با مجموعه بازی‌ها و حرکاتی که در سالن‌های بازی و ورزش در نظر گرفته شده، گفت: این مجموعه بازی‌ها و حرکات می‌تواند به خوبی فکر، خلاقیت و تمرکز دانش‌آموزان را تقویت و آن‌ها را به تحرک و کار گروهی تشویق نماید و این هدفی است که در کنار امر آموزش دانش آموزان مقطع ابتدایی، باید به دنبال آن بود.

اتاق ورزش و تربیت بدنی دبستان آفتاب و مهتاب مشگین شهر، به مساحت ۱۲۰ متر و با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیون تومان مورد بهره برداری قرار گرفته است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها