لزوم اقدام جهادی برای بهبود شرایط در لرستان

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: بهبود شرایط در لرستان نیاز به اقدام جهادی دارد.
کد خبر: ۱۳۲۷۶۰۳
به گزارش جام جم انلاین لرستان:  حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی افزود: لرستان منطقه‌ای کوهستانی و سخت گذر است و آسیب های استان مرزی و پشت مرزی را دارد.

وی ادامه داد: به هر علتی در طول سالیان گذشته گرچه قطار عمران و سازندگی نظام جمهوری اسلامی همیشه در حال حرکت بوده است اما لرستان در مقایسه با دیگر استان‌ها عقب ماندگی‌ها فراوانی دارد.

حجت الاسلام شاهرخی عنوان کرد: باید از گروه‌های جهادی، سپاه، بسیج، ستاد کرونا تقدیر کرد و وقتی به جایگاه بالاتر ارتقا می‌یابیم که مجموعه هیات دولت توجه خاصی به لرستان داشته باشند.

حجت الاسلام شاهرخی بیان کرد: رشد و توسعه در لرستان نسبت به دیگر استان‌ها کم است و وقتی پنجشنبه‌های افتتاح را مشاهده می‌کنیم مردم استان ما آه می کشند که اینگونه افتتاحیه‌های بنیادی و اساسی در برخی استان‌ها انجام می شود و آن افتتاح هایی که باید در لرستان رقم بخورد جایش خالی است قطار سازندگی محروم شده و لرستان بی نصیب است.
 
نماینده ولی فقیه در لرستان بیان کرد: این مطلب را به رئیس جمهوری منتقل کنید که در افتتاحیه‌های پنجشنبه‌ها جایگاه لرستان چیست.

وی ادامه داد: شایسته نیست پروژه بیمارستان نیایش اینگونه باشد، بعضی از روستاهای ما راه‌های ارتباطی ندارد و از کمترین تجهیزات برخوردار هستند.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها