نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: مبارزه با فرار مالیاتی در این استان ضروری است زیرا دریافت مالیات و هزینه کرد آن مبتنی بر عدالت اجتماعی، موجب رفاه عموم می‌شود.
کد خبر: ۱۳۲۶۶۸۵
به گزارش جام جم آنلاین لرستان: حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی افزود: مالیات در طول تاریخ یکی از منابع حکومت‌ها بوده و نقش مهمی در شکوفایی کشور داشته است و منبعی پایدار در اقتصاد مقاومتی و بازویی توانمند در ثبات اقتصادی کشور می‌باشد.
 
وی ادامه داد: مهمترین عنصر فرهنگ‌سازی مالیاتی ، اعتمادسازی مردم است و مردم اگر اخذ مالیات و هزینه آن را مبتنی بر عدالت اجتماعی و ایجاد رفاه عمومی ببینند با رغبت بسوی مالیات می‌آیند.

حجت الاسلام شاهرخی اظهار کرد:  اگر نظاره‌گر فرار مالیاتی سودجویان باشند که درآمدهای زیر زمینی دارند و از پرداخت آن اجتناب می‌ورزند شاهد نتیجه عکس خواهیم بود.
 
وی تصریح کرد: مالیات در اقتصاد مقاومتی و تاثیر آن در سفره مردم( حقوق و یارانه) اهمیت بسزایی دارد و نباید بار مالیات بر دوش افرادی بیفتد که پرونده روشن و شفافی دارند بنابراین دستگاه‌های مرتبط باید در کنار اداره کل امور مالیاتی با فرار مالیاتی مقابله کنند.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی عنوان کرد: شفاف سازی هزینه‌کرد مالیات مردم با رسانه‌ای کردن اعتبار ساختمان ‌ها، میادین و پارک‌هایی که از این محل ساخته می‌شوند مفید است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها