جذاب‌ترین گوشی‌های جهان در سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ را ببینید.
کد خبر: ۱۳۲۳۰۲۶

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، انتخاب زیباترین گوشی‌های دنیا همواره کار چالش‌برانگیزی بوده است. شاخص‌هایی مانند ابعاد، جنس بدنه، رنگ و نوع طراحی، در انتخاب زیباترین گوشی‌های دنیا مهم هستند. این‌ شاخص‌ها خود نشان‌دهنده تأثیر بسیار سلیقه فردی در برگزیدن زیباترین گوشی‌های جهان است.
 
با این وجود و با توجه به تفاوت سلیقه بین تمامی افراد، اما تعداد کمی گوشی در جهان وجود دارند که همگی در مورد زیبایی آن‌ها اتفاق نظر داشته باشند.

زیبایی در سرشت انسان نهادینه شده است. انتخاب زیباترین‌ها، حتی در دنیای تکنولوژی نیز از جذابیت خاصی برخوردار است. زمانی هم که پای گوشی موبایل به میان می‌آید با توجه به تنوع و گستردگی محصولات، انتخاب زیباترین گوشی جهان چالش دشواری خواهد بود.
 
با این وجود ما بر این چالش غلبه کرده‌ایم و با در نظر گرفتن سلیقه افراد در سراسر جهان و انتخاب زیباترین گوشی‌های دنیا در فرهنگ‌های مختلف به یک فهرست جذاب از تولیدات دو سال اخیر دنیای فناوری رسیده‌ایم. خواندن این فهرست خالی از لطف نیست. مخصوصاً زمانی که می‌توانید آن را با سلیقه و انتخاب‌های خود مقایسه کنید.
 
زیباترین گوشی‌های دنیا در سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱
 
گوشی گوگل Pixel ۵
 
کدام گوشی‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ جذاب‌ترین هستند؟
 
اگر به دنبال گوشی می‌گردید که علاوه بر زیبایی، کامپکت و خوش دست نیز باشد باید به سراغ کمپانی مایکروسافت بروید. گوگل پیکسل ۵ از آن جمله گوشی‌هایی است که با یک بار نگاه کردن به آن سیر نمی‌شوید. از زیبایی این گوشی همین بس که وقتی آن را در دست می‌گیرید تمام ویژگی‌های مثبت گوشی‌های آیفون و سامسونگ را یکجا خواهید داشت.
 
طراحی زیبا و مشابه آنچه در آیفون ۱۱ و ۱۲ می‌بینیم، در کنار پردازنده قدرتمندی که شبیه به کهکشانی‌های سامسونگ است. بدون اغراق اگر با ما هم سلیقه باشید، می‌توانید گوگل پیکسل ۵ را زیباترین گوشی دنیا در نظر بگیرید.
 
اپل iPhone ۱۲
 
کدام گوشی‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ جذاب‌ترین هستند؟
 
اپل در ادامه روند خوب خود در طراحی گوشی‌های هوشمند در سال ۲۰۲۰ نیز یکی از بهترین‌ها را روانه بازار کرد. هر چند که آیفون ۱۲ از نظر طراحی تفاوت فاحشی با آیفون ۱۱ ندارد، اما تمام ویژگی‌های مثبت آن را داراست.
 
با این وجود نمی‌توانیم از نام آیفون ۱۲ بگذریم و حتما در لیست زیباترین گوشی‌های دنیا در سال ۲۰۲۰ قرار خواهد گرفت. به هر حال گوشی‌های ساخت کمپانی اپل همواره جزو خاص‌ترین گوشی‌های دنیا نیز هستند.
 
گوشی سامسونگ Galaxy Note ۱۰
 
کدام گوشی‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ جذاب‌ترین هستند؟
 
سری Note همواره جزو بهترین‌های گوشی‌های موبایل در دنیا هستند. در طراحی و کیفیت شاید کمتر گوشی در دنیا توان رقابت با سری نوت سامسونگ را داشته باشد. اما Note ۱۰ نسبت به نسل گذشته خود تفاوت ویژه‌ای داشته و آن تغییر زبان طراحی سری نوت بود. استفاده از دوربین‌ها به صورت عمودی در لبه سمت چپ قاب پشتی، متفاوت با آن چیزی بود که در گذشته دیده‌ایم.
 
قاب پشتی نیز به گونه‌ای طراحی شده که در برابر نور جلوه‌ای رنگین‌کمانی به خود می‌گیرد و به زیبایی آن می‌افزاید. لبه‌های انحنادار قاب جلویی و پشتی نیز علاوه بر قرار دادن آن در زمره زیباترین گوشی‌های بازار به خوش دست و ارگونومیک بودن آن کمک شایانی کرده است.
 
گوشی هواوی P ۳۰ Pro
 
کدام گوشی‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ جذاب‌ترین هستند؟
 
قطعا اگر هواوی در فهرست ما نماینده‌ای نمی‌داشت جای خالی آن به شدت احساس می‌شد. تلاش‌های این کمپانی نهایتاً در سال ۲۰۲۰ جواب داد و پرچمدار خوش ساختش وارد فهرست زیباترین گوشی‌های جهان شد. برای تایید این اتفاق نیز کافی است فقط به عکس گوشی P ۳۰ Pro نگاهی بیندازید. تمامی آن‌چه از ظاهر یک گوشی انتظار دارید، پیش روی شما قرار گرفته است.
 
لبه‌های انحنا دار، ابعاد مناسب، حاشیه‌های کم صفحه نمایش، قاب پشتی و جلویی با کیفیت و رنگ بندی منحصربه‌فرد این گوشی قطعاً آن را به زیباترین گوشی هواوی تبدیل می‌کند.
 
گوشی اوپو Reno ۴ Pro
 
کدام گوشی‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ جذاب‌ترین هستند؟
 
باز هم اوپو و باز هم یک پرچمدار زیبای دیگر که توجهات را به خود جلب کرده است. سری Reno در طراحی ظاهری رقیب قدرتمندی برای پرچمداران کمپانی‌های شناخته شده‌ای همچون اپل و سامسونگ است.
 
استفاده از متریال با کیفیت در کنار طراحی جذاب Reno ۴ Pro را به یکی از قشنگ‌ترین گوشی‌های دنیا تبدیل می‌کند. همچنین رنگ‌های منحصر به‌فردی که در ساخت بدنه این گوشی استفاده شده است، حتماً مورد استقبال بسیاری از افراد قرار می‌گیرد.
 
 
 
گوشی سامسونگ Galaxy S ۲۱
 
کدام گوشی‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ جذاب‌ترین هستند؟
 
سامسونگ و اپل در طراحی گوشی‌های هوشمند پا به پای هم پیش می‌روند. این رقابت که به پیشرفت و کمال هر دو کمپانی کمک زیادی می‌کند، سبب ارائه محصولات جذابی در سال‌های اخیر از هر دو کمپانی به بازار شده است. گلکسی S ۲۱ که برای رقابت با آیفون ۱۲ به بازار آمده یکی از این محصولات است. طرفداران این گوشی آن را زیباترین گوشی دنیا می‌دانند.
 
البته بیراه نیست که با کمی اغماض این ادعا را بپذیریم. با نگاهی به ساختار این گوشی متوجه این اتفاق خواهید شد. طراحی چشم‌نواز آن چیز زیادی برای گفتن باقی نمی‌گذارد.
 
گوشی وان پلاس ۹ Pro
 
کدام گوشی‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ جذاب‌ترین هستند؟
 
وان پلاس در سال ۲۰۲۱ نیز با تک گوشی‌های منحصر به‌فرد خود وارد بازار شده است. ۹ Pro با طراحی شکیل و زیبای خود کاندیدای زیباترین گوشی جهان در سال ۲۰۲۱ است. با نگاهی به قاب پشتی این گوشی تفاوت آن را با سایر محصولات موجود در بازار احساس می‌کنید. چیزی که منحصر به وان پلاس بوده و از روی هیچ یک از کمپانی‌های دیگر کپی نشده است.
 
همین وجه تمایز باعث می‌شود که افراد زیادی این کمپانی و محصولات آن را دوست داشته باشند.
 
گوشی سونی Xperia ۱ III
 
کدام گوشی‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ جذاب‌ترین هستند؟
 
شرکت سونی که چند سالی از میدان رقابت بین پرچمداران دور بوده اکنون با محصول جدید خود وارد بازار شده است. سونی Xperia ۱ III با مشخصات خوب و قابل قبولی عرضه می‌شود تا بلکه به فروش خوبی دست پیدا کند و کمپانی سونی را دوباره احیا کند؛ اما نقطه قوت این گوشی قطعاً ظاهر آن است.
 
با نگاه به آن می‌توانید زیبایی را به چشم ببینید. طراحی منحصر به‌فردی که می‌تواند سلیقه بسیاری از افراد را پوشش دهد و توجهات را به خود جلب کند.
 
گوشی ایسوس Zenfone ۸
 
کدام گوشی‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ جذاب‌ترین هستند؟
 
شرکت ایسوس که چند سالی است وارد دنیای گوشی‌های هوشمند شده اخیراً از پرچمدار جدید سال ۲۰۲۱ خود رونمایی کرد. Zenfone ۸ یک گوشی زیبا و کامپکت بوده که دارای یک پردازنده فوق قدرتمند برای انجام کار‌های سنگین و بازی‌های با گرافیک بالاست. به عقیده بسیاری از افراد Zenfone ۸ به دلیل طراحی زیبای قاب پشتی می‌تواند در لیست زیباترین گوشی‌های دنیا قرار بگیرد.
 
سبک طراحی منحصربه‌فردی که کمپانی ایسوس برای پرچمدار جدید ۲۰۲۱ خود در نظر گرفته است، آن را به یکی از خاص‌ترین گوشی‌های دنیا تبدیل کرده است.
 
گوشی شیائومی Mi ۱۱ X
 
 
کدام گوشی‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ جذاب‌ترین هستند؟
 
باز هم یک طراحی منحصر به فرد دیگر از قاب پشتی، Mi ۱۱ X را در زمره زیباترین گوشی‌های جهان قرار می‌دهد. شیائومی برای پرچمدار سال ۲۰۲۱ خود سنگ تمام گذاشته است.
 
این شرکت با بهره‌گیری از فلز و شیشه برای طراحی بدنه و سخت افزاری که از پس هر کاری بر خواهد آمد، گوشی Mi ۱۱ X را به سبد خرید بسیاری از افراد در سراسر دنیا منتقل می‌کند. این گوشی قطعا در لیست زیباترین گوشی شیائومی جایگاه مستحکمی برای خود دست و پا خواهد کرد.
 
این‌جا سعی شد تا فهرستی جامع از زیباترین گوشی‌های جهان که سلیقه بسیاری از افراد را پوشش می‌دهد، معرفی شود؛ هر چند که این فهرست منحصراً درباره گوشی‌های هوشمند مورد ارزیابی قرار گرفت و گوشی‌های قدیمی در آن جایی ندارند. شما نیز می‌توانید زیباترین گوشی‌های دنیا از نظر خود را وارد این فهرست کنید.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها