کد خبر: ۱۳۲۱۴۹۰
یک روز تا انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا زمان باقی مانده است.

این انتخابات هم سرنوشت‌ساز است مانند همه انتخابات پیش از این. سرنوشت‌ساز بودن حضور مردم ایران در صحنه‌های مختلف ملی واقعیتی انکارناپذیر است، زیرا نظام جمهوری اسلامی ایران بعد از اتکال به خداوند اتکایش به مردم است و همچنان که همه می‌دانند سیاست روشن و اعلام شده مصرح در قانون اساسی آن نیز نه شرقی و نه غربی بودن حاکمیت اسلامی حاکم بر ایران است؛ بنابراین کاملا طبیعی است از یک سال پیش تاکنون، دشمنان مردم ایران، تمام استعداد‌های خود را برای ایجاد تردید در دل مردم این دیار نسبت به انتخابات و تاثیر آن در سرنوشت کشور به اشکال مختلف به کار گرفته‌اند.

البته این شبهه‌افکنی‌ها توسط جبهه استکبار در بزنگاه‌های مهمی، چون انتخابات برای ملت ایران تازگی ندارد. اما شدت تبلیغات و پول‌های هنگفتی که این روز‌ها برای موفقیت در این عرصه هزینه می‌کنند بیشتر از گذشته است، به نحوی که انگار این آخرین فرصت برای آنهاست، پس هرچه در چنته داشته و دارند، رو کرده‌اند. هنوز لفاظی‌ها و خط و نشان کشیدن‌های دونالد ترامپ و هم‌پیاله‌هایش از جمله جان بولتون، نماینده اسبق آمریکا در سازمان ملل، علیه جمهوری اسلامی ایران فراموشمان نشده است. به‌ویژه این حرف سخیف بولتون در نشست تیر سال ۱۳۹۶ گروهک منافقین در پاریس که گفت: «انقلاب اسلامی ایران نباید به جشن ۴۰ سالگی‌اش برسد» سوال این است چه چیز موجب هراس سیاستمداران آمریکایی شده که این‌گونه دست به انتحار سیاسی می‌زنند و مطلبی می‌گویند که این‌چنین رسوایشان می‌کند؟

جواب ساده است: اقبال بیش از پیش به انقلاب مردم ایران در منطقه و جهان، تقویت جبهه مقاومت در مقابل جبهه غربی، عبری و عربی با جانفشانی سردارانی، چون حاج قاسم سلیمانی عزیز و سوختن فرصت‌ها و سرمایه‌گذاری‌های غرب در منطقه با نابودی داعش و شکست مفتضحانه رژیم‌صهیونیستی در جنگ اخیر. باید اذعان کرد مردم، مهم‌ترین مولفه قدرت‌ساز انقلاب ایران هستند.

فاصله انداختن بین مردم انقلاب‌کرده با انقلابشان با شیطانی‌ترین شیوه‌ها، استراتژی دشمنان از آغاز پیروزی انقلاب تا الان بوده است، اما به دلایل گفته شده، این روز‌ها شاهد شدت گرفتن آن هستیم. غربی‌ها و در راس آن‌ها آمریکا و انگلیس با نوچه‌هایشان در منطقه ایران را در میدان‌های مختلف آزموده‌اند و در همه عرصه‌ها به‌حول و قوه الهی تیرشان به سنگ خورده است و امروز با تمام قوا سعی دارند در آزمون پیش روی ملت ایران، آن‌ها را از شرکت در این امتحان بزرگ و سرنوشت‌ساز مایوس کنند.
 
اما به‌رغم همه این تلاش‌ها و هزینه‌ها، چون این مردم و مولفه قدرت را نمی‌شناسند، باز هم ان‌شاءا... چیزی جز شکست نصیبشان نخواهد شد. این گفتار را با بیانات رهبر معظم انقلاب به پایان می‌برم که در دیدار جمعی از خانواده‌های شهدای مدافع حرم و مرزبان با اشاره به لفاظی‌های خصمانه سردمداران آمریکایی خطاب به آن‌ها فرمودند: در طول ۳۸سال گذشته چه زمانی بوده که شما نمی‌خواستید نظام اسلامی را تغییر دهید، اما همواره سرتان به سنگ خورده است و از این پس هم همین گونه خواهد بود.

۲۸ خرداد آزمون دیگری برای همه ماست. مشارکت حداکثری ما در این آزمون پاسداشت خون سلیمانی‌هاست.
 

سید تقی سهرابی مدیر کل صدا‌وسیمای استان فارس / روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها