تنی چند از مسئولان با حضور در منزل شهید «عبدالله افلاک» خبر کشف و بازگشت پیکر این شهید والامقام را به مادر اعلام کردند و پیکر چهار شهید تازه تفحص شده همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق در حرم مطهر رضوی تشییع می شود.
کد خبر: ۱۳۱۹۰۹۸

به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی پیکر مطهر شهیدان والامقام «عبدالله افلاکی» و «محمدرضا صنعتی قدیم» پس از 37 سال توسط کمیته جستجوی مفقودین در شرق دجله کشف و از طریق آزمایش DNA شناسایی شد.
مراسم تشییع پیکر شهیدان والامقام «عبدالله افلاکی» و «محمدرضا صنعتی قدیم»، «ابوالقاسم دشتبان» و «غلامحسن قربانی» یک شنبه 16خرداد همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در حرم مطهر رضوی با حضور زائران، مجاوران و مسئولان برگزار می‌شود.
پیکر شهیدان والامقام «عبدالله افلاکی» و «محمدرضا صنعتی قدیم» سپس به بهشت رضا جهت خاکسپاری منتقل و در بلوک 15 گلزار شهدا تدفین می شوند.
محمد حسن صمدی رئیس بنیاد منطقه یک مشهد، سرهنگ ولی نیا مسئول امور ایثارگران، سرهنگ علیپور معاون نیروی انسانی سپاه و تهرانی زاده مسئول شهدا سپاه امام رضا(ع) با حضور در منزل شهید افلاک، خبر کشف و شناسایی پیکر مطهر شهید را اعلام کردند.
 گفتنی است؛ والدین شهید «محمد رضا صنعتی قدیم» در قید حیات نیستند.
شهید سرباز «عبدالله افلاکی» فرزند علی اکبر و شهید غواص «محمد رضا صنعتی قدیم» فرزند غلامرضا به ترتیب در 27 شهریور 1348 و یکم آبان 1343 چشم به جهان گشودند و در 25خرداد  1363 و 12 اسفند 1362 شرق دجله به مقام رفیع شهادت نائل آمدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها