بازدید معاون استاندار خراسان رضوی از ایستگاههای استقبال از زائرین و مراکز خدمات رفاهی و فرهنگی
به منظور ارزیابی کیفیت خدمات و نحوه ارائه خدمات بهداشتی به زائرین و گردشگران نوروزی و سنجش میزان رعایت دستور العملهای مربوطه، معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی از برخی مراکز و مجموعههای خدمات رسان به زائرین بازدید کرد.
کد خبر: ۱۳۰۸۴۵۴
به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی، محمدصادق براتی در حاشیه بازدید و ارزیابی از ساختمان مرکز هماهنگی ستاد اجرایی، ایستگاه راهآهن، پایانه مسافربری و ایستگاههای استقبال از زائرین در محور نیشابور و قوچان اظهار کرد: با همت خدمتگزاران مردم عزیز در شهرداری مشهد امکانات قابل توجهی برای استقبال و پذیرایی از زائرین آماده شده است که جای تقدیر و قدردانی دارد. معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی ادامه داد: یکی از مراکز مهمی که در این ایام راهاندازی شده است، مرکز پاسخگویی به سوالات تلفنی زائرین است که به سه زبان عربی، فارسی و انگلیسی انجام میگیرد. و با اشاره به برگزاری برنامههای بانشاط نوروزی در مراکز زائر پذیر به اهمیت ایجاد شور و نشاط در بین زائرین و مجاوین با استفاده از برنامههای پر محتوا و فرهنگی تاکید کرد و خواستار ارتقاء آن در این مراکز شد.