بررسی‌های اولیه، احتمال خودکشی دبیر اول سفارت سوئیس را قوت بخشید

بعد از مرگ مرا بسوزانید!

وزات امور خارجه جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که درگذشت یکی از کارکنان سفارت سوئیس در تهران از طریق مراجع ذیصلاح در دست بررسی است و نتیجه تحقیقات متعاقبا اعلام خواهد شد.
کد خبر: ۱۳۱۳۹۲۲

به گزارش جام جم آنلاین، در پی انتشار خبر درگذشت یکی از کارکنان سفارت سوئیس در تهران (دبیر اول سفارت)، روابط عمومی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در واکنش به این خبر ضمن ابراز تسلیت اعلام کرد: موضوع از طریق مراجع ذیصلاح در دست بررسی بوده و نتیجه تحقیقات متعاقبا اعلام خواهد شد.

پیش از این «مجتبی خالدی» سخنگوی سازمان اورژانس کشور از درگذشت دبیر اول سفارت سوئیس در تهران بر اثر سقوط از یکی از برج‌های تهران در منطقه کامرانیه خبر داد و عنوان کرد: هنوز مشخص نیست که دلیل فوت وی خودکشی بوده یا حادثه.

وی در توضیح بیشتر در این خصوص به فارس گفت:‌ صبح امروز خانم کارگری که در منزل وی مشغول به کار بوده است پس از مراجعه به منزل دبیر اول سفارت سوئیس ملاحظه می‌کند که وی در منزل حضور ندارد و وسایل نیز جابه‌جا نشده است. دقایقی بعد یکی از کارکنان فضای سبز پیکر بی جانی را ملاحظه می‌کند که با پلیس تماس می‌گیرد و پلیس نیز از سرایدار منزل می‌خواهد که در صحنه حاضر شود و وی تایید می‌کند که این خانم دبیر اول سفارت سوییس بوده است.

خالدی توضیح داد: آثار جراحت از قبیل شکستگی سر و دست در پیکر بی‌جان ملاحظه می‌شود و پیکر این خانم ۵۲ ساله تحویل پزشکی قانونی شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها