چهره ماندگار عرصه تعلیم و تربیت و نویسنده معروف بوشهر درگذشت

وداع با خالق قصه های جنوب

کرونا که آغاز شد خیلی از امور روزانه زندگی ما تحت تاثیر این ویروس عالم کُش در خط پایان قرار گرفتند. از دورهمی خانوادگی و دیدار دوستان تا درس و کلاس. این پایان، نقطه آغاز و احیاء فراموش شده ایی بود که در هیاهوی زندگی روزمره کنار زده بودیم و در زندگی ماشینی ما دیگر جایی نداشتند .
کد خبر: ۱۳۱۳۵۶۷

 

به گزارش جام جم آنلاین بوشهر؛ کرونا که آغاز شد خیلی از امور روزانه زندگی ما تحت تاثیر این ویروس عالم کُش در خط پایان قرار گرفتند. از دورهمی خانوادگی و دیدار دوستان تا درس و کلاس. این پایان، نقطه آغاز و احیاء فراموش شده ایی بود که در هیاهوی زندگی روزمره کنار زده بودیم و در زندگی ماشینی ما دیگر جایی نداشتند .همان چیزهایی که پدربزرگ ها و مادربزرگ ها در پستوی خاطراتشان با آه و افسوس از آن یاد می کنند‌. اما کرونا آمد تا خیلی از این داشته هایی که از آن غافل بودیم را به یادمان بیاورد ‌. نوعدوستی ،ایثار همدلی و همزمانی و مهربانی ها. گمشده ها را از مساعدتهای شبانه همسایگان فقرا پیدا کردیم. از دستان پر از محبت معلمی که روی تخت بیماری هم آموزش شاگردانش را فراموش نمی کند یافتیم .

اعظم حسین پور اهل و ساکن بندر گناوه که از سال ۸۲ با عشق و علاقه فراوان وارد عرصه تعلیم و تربیت شده و در مدارس مختلف این شهرستان سابقه تدریس دارد یکی از هزاران معلمی است که به عشق دانش آموزانش در آزمون معرفت و وظیفه شناسی نمره ممتاز کسب کردند .

وی که مادر سه فرزند است در سال ۹۹ که مدارس به دلیل کرونا تعطیل شدند مجبور می شود کلاس های آموزشی خود را از طریق مجازی برگزار کند . اما ابتلا به ویروس کرونا و روند پیشرفت بیماری ،سر و کار معلم روایت ما را خیلی زود به بیمارستان می کشاند. با وخامت حال وی ناچار به ادامه درمان در یکی از بیمارستان های شیراز می شود .۴۰ روز که در جدال با مرگ موفق به شکست کرونا می شود .

در ایام بستری در بیمارستان و با این که درد ناشی از کرونا لحظه ای او را رها نکرد اما تخت بیمارستان را به کمک و یاری کادر درمان به سنگر علم آموزی تبدیل می کند و به دانش آموزانش از طریق شبکه مجازی درس می دهد بدون آن که دانش آموزان متوجه بیماری وی شوند.

 

حسن پور از احساس خود در هنگام تدریس این چنین می گوید :همه شاگردانم از احساس دلتنگی خود برای من و کلاس می گفتند آنقدر حرف‌های کودکانه آنها صادقانه و قشنگ بود که من لحظات طولانی از شادی اشک می‌ریختم.

گزارش از زهرا ماندنیان فرد جام جم آنلاین بوشهر.

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها