در آئینی با حضور امام جمعه و فرماندار دیلم واحد نمونه گیری آزمایشات به بهره برداری رسید؛

ارائه خدمات آزمایشگاهی در درمانگاه تامین اجتماعی دیلم

چهره ماندگار عرصه تعلیم و تربیت و نویسنده معروف بوشهر درگذشت

وداع با خالق قصه های جنوب

دکتر الله کرم لیراوی از فرهیختگاه فرهنگی و صاحب آثار متعدد در حوزه فرهنگ فولکلور و تاریخ استان بوشهر پس از یک دوره بیماری و ابتلا به کرونا در بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر دارفانی را وداع گفت.
کد خبر: ۱۳۱۳۲۵۴

به گزارش جام جم آنلاین بوشهر؛ دکتر الله کرم لیراوی از فرهیختگاه فرهنگی و صاحب آثار متعدد در حوزه فرهنگ فولکلور و تاریخ استان بوشهر پس از یک دوره بیماری و ابتلا به کرونا در بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر دارفانی را وداع گفت.

وی در طول حیات فرهنگی خود همکاری‌های پیوسته و ارزنده‌ای با اداره کل آموزش و پرورش استان به عنوان رئیس شورای مراکز غیردولتی استان و عضو شورای سیاستگذاری مدارس و مراکز غیر دولتی کشورداشت.

 زنده یاد لیراوی پژوهش‌هایی زیادی در حوزه فرهنگی و اجتماعی استان بوشهر به ویژه در حوزه شمال استان و شهرستان دیلم انجام داده است.

از این استاد دانشگاه آثاری چون قصه‌های زیبای جنوبی،خورشیدآفرین و فلک‌ناز، شاهنامه‌سرایی و شاهنامه‌خوانی در جنوب، نیکوکاران مدرسه‌دار؛ جایگاه مدارس و مراکز غیردولتی در نظام آموزش و پرورش، فرهنگیاران و فرهنگ مردم، گویش و ادبیات فرهنگ مردم دیلم و لیراوی و راهنمای جامع متون اسلامی به یادگار باقی مانده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها