پیرمرد بعد از قتل پسرش، جسد او را تکه‌تکه کرد و در سطل زباله انداخت

اعتراف هولناک پدر به قتل پسر

مرد سالخورده که از رفتارهای پسر بیکارش خسته شده بود، او را با ضربه‌های چاقو کشت و جسدش را مثله کرد.
کد خبر: ۱۳۱۳۵۶۵
به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین به نقل از روزنامه جام‌جم، ساعت 11صبح بیست و دوم مرداد سال گذشته، مرد کارتن‌خوابی موقع جمع‌آوری ضایعات در سطل زباله‌ای بالاتنه  مردی را یافت و در حالی که وحشت‌زده بود به پلیس 110تهران خبر داد. در ادامه با حضور ماموران و بررسی دستان و نیم‌تنه کشف شده مشخص شد جسد متعلق به  یک مرد است که حدود شش‌ساعت از قتل او گذشته است. ساعاتی بعد در جریان تحقیقات پلیسی پاها و پایین تنه همان مرد در  مرکز زباله در کهریزک پیدا شد اما سر او پیدا نشد.

با گذشت 9ماه از این جنایت، دو هفته پیش رد آخرین خانواده به دست آمد که آنها گم شدن پسر خانواده را در کلانتری نازی‌آباد مطرح کرده بودند اما در این مدت پیگیر وضعیت پرونده نبودند. در تحقیقات معلوم شد برادر مرد گمشده، ناپدیدشدن او را اطلاع داده اما وقتی از پدرش شنیده  او با دوستانش به دبی و ترکیه رفته و باز نمی‌گردد، پیگیر پرونده نشده است.

با بررسی اثر انگشت مقتول و اثر انگشت ثبت شده مرد گمشده در ثبت احوال، هویت او شناسایی شد. پدر 80 ساله مقتول دو روز پیش به عنوان مظنون بازداشت شد اما  مدعی بود او را نکشته و پسرش به سفر رفته و از او خبری ندارد. ماموران به خانه او رفتند و در بازرسی از آنجا، آثار لکه‌های خون شسته شده روی دیوار خانه، راه‌پله‌ها و یکی از اتاق‌ها را مشاهده کردند و احتمال جنایت در این خانه  قوت گرفت.
 
پدر خانواده سرانجام دیروز به قتل فرزندش اعتراف کرد و به پلیس گفت: پسرم بیکار بود و من و اعضای خانواده را اذیت می‌کرد و پول زور از ما می‌گرفت. شب جنایت من و پسرم در خانه بودیم. دوباره دعوایمان شد و با چاقو او را کشتم. جسدش را مثله کردم در نایلون گذاشتم و در دو سطل زباله در دو محله  تهران انداختم. بازگشتم خانه و لکه‌های خون را شستم. خانواده‌ام که بازگشتند، وانمود کردم او با دوستانش به دبی وترکیه سفرکرده و دیگر باز نمی‌گردد اما فکر نمی‌کردم با توجه به کشف جسد بی‌سر راز جنایتم فاش شود.  

 محمدجواد شفیعی، بازپرس شعبه پنجم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت: با اعتراف مرد فرزندکش او به اتهام مباشرت در قتل عمدی و مثله کردن جسد  با صدور بازداشت  موقت روانه اداره دهم پلیس آگاهی تهران شده و تحقیقات از او ادامه  دارد. 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها