پیرمرد بعد از قتل پسرش، جسد او را تکه‌تکه کرد و در سطل زباله انداخت

اعتراف هولناک پدر به قتل پسر

ادعای عجیب قاتل سریالی مردان

من کلثوم اکبری، پسرم را کشتم!

پرونده کلثوم اکبری، قاتل سریالی مردان سالخورده در مازندران با طرح ادعای جدید زن جنایتکار وارد مرحله تازه‌ای شد. این زن در زندان مدعی شده، پسرش را به قتل رسانده است؛ ادعایی که براساس شواهد غیرواقعی به‌نظر می‌رسد.
کد خبر: ۱۴۵۹۰۲۲
 
به گزارش خبرنگار جام‌جم، رسیدگی به این پرونده از اواخر مرداد سال گذشته با شکایت خانواده مرد ۸۲ ساله‌ای آغاز شد. آنها که به مرگ مشکوک پدر خود مشکوک بودند‌، از همسر صیغه‌ای او به نام کلثوم ۵۶ ساله شکایت کردند‌. آنها مدعی شدند‌؛ پدرشان حالش خوب بود و بیماری نداشت‌. حدود یک ماه قبل با کلثوم ازدواج کرد‌. یک روز صبح کلثوم با ما تماس گرفت و از مرگ پدرمان خبر داد و بعد مهریه ۵۰۰ میلیون تومانی‌اش را خواست.‌با این شکایت، کلثوم به پلیس آگاهی احضار و تحقیقات از او آغاز شد‌. این زن منکر دست داشتن در مرگ شوهرش شد و گفت‌: من شوهرم را دوست داشتم و چون مهریه‌ام را خواسته‌ام این شکایت علیه من مطرح شده است. این ادعا درحالی مطرح شد که بازپرس متوجه تناقض‌گویی‌های او شد و دستور بازداشتش را صادر کرد. از سوی دیگر تحقیقات را روی گذشته این زن متمرکز کرد و متوجه شد که او بعد از فوت شوهر اولش چند بار ازدواج موقت داشته که زندگی مشترکش بعد از چند ماه با مرگ شوهرانش پایان یافته بود. با افشای این موضوع، تحقیقات از کلثوم دوباره شروع شد و این بار به قتل شوهر ۸۲ ساله‌اش اعتراف کرد و گفت‌: چند بار به شوهرم قرص قند و فشار دادم که بیحال شود‌. آخرین بار قرص را در دوغ حل کردم و به شوهرم دادم‌. وقتی بی‌حال شد‌ با حوله خفه‌اش کردم‌. بعد تا صبح منتظر ماندم و سپس مرگش را به همسایه‌ها خبر دادم.‌  پس از این اعترافات، تحقیقات ماموران پلیس آگاهی مازندران روی احتمال وجود قتل‌های دیگر او آغاز شد که کلثوم در مرحله اول راز قتل شش شوهر دیگرش را فاش کرد. بررسی‌ها نشان داد، او از دهه ۸۰ قتل‌ها را آغاز کرده و شوهرانش را از شهرهای مختلف استان انتخاب می‌کرد تا راز جنایت‌هایش سر به مهر باقی بماند. او ابتدا به قربانیان قرص‌هایی می‌داد تا بدحال شوند و خانواده پیرمردها به مرگ او مشکوک نشوند. بعد در زمانی مناسب با بالشت آنها را خفه می‌کرد. بعد هم مهریه خود را از فرزندان مقتول می‌گرفت و ناپدید می‌شد. با ادامه تحقیقات، مشخص شد او چهار پیرمرد دیگر را هم به این شیوه به قتل رسانده و تعداد قربانیان او به عدد ۱۱رسید. اومدعی شده بود در زمان قتل‌ها به او جنون دست می‌داد و تحت تاثیر آن مرتکب قتل می‌شد.با گذشت ۱۰ماه از افشای قتل‌های سریالی، کلثوم در زندان مدعی شد که پسرش را هم به قتل رسانده است. آن‌طور که روایت شده، کلثوم پسرش را به علت این‌که متوجه قتل‌های سریالی‌اش شده بود، کشت.این در‌حالی است که در تحقیقات مقدماتی هیچ مدرکی که این ادعا را اثبات کند به دست نیامد اما احتمال دارد برای بررسی آن بازپرس پرونده دستور نبش قبر و بررسی علت مرگ پسر جوان در پزشکی قانونی را صادر کند. 
یکی از آشنایان کلثوم در این‌باره به خبرنگار جام‌جم گفت: «‌کلثوم درباره مرگ پسرش به نزدیکان اعلام کرده بود او سرطان داشته و به خاطر آن فوت کرده است‌. البته ما بعد از مرگ پسر جوان متوجه ماجرا شدیم. کلثوم یک دختر هم دارد که او ازدواج کرده است. شایعات درباره او زیاد است. برخی می‌گویند او پسرش را کشته و درباره مرگ او برای هر‌کدام از شوهرانش یک روایت را تعریف کرده است. به برخی گفته او ماهیگیر بوده و غرق شده، به برخی دیگر گفته او سرطان داشته و برای تعداد سکته قلبی را علت مرگ اعلام کرده است. اوخانواده‌دوست بود وفکر نمی‌کنم پسرش راکشته باشد.‌»
حال باید منتظر تحقیقات قضایی و پلیسی باشیم تا مشخص شود این زن واقعا پسرش را کشته یا با این ادعا قصد دارد، تکمیل تحقیقات را با تاخیر رو به رو کند تا محاکمه‌اش عقب بیفتد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها