شهردار منطقه پنج تبریز گفت : مسیرگشایی باند کندرو جنوبی جاده تهران همچون باند شمالی نقش مهمی در ساماندهی ، تغییر مبلمان ورودی شرق تبریز و رونق اقتصادی منطقه خواهد داشت.
کد خبر: ۱۳۱۲۱۲۶

به گزارش جام جم آنلاین آذربایجان شرقی ، مهندس میرعلی ‌اصغر نساج در این خصوص افزود : مسیرگشایی جاده تهران در دو باند شمالی و جنوبی علاوه بر زیباسازی باعث تغییرمبلمان شهری مهمترین ورودی تبریز شده است .
وی با بیان اینکه باند شمالی در سال های گذشته به اتمام رسیده گفت : تملک املاک باقیمانده و آسفالت ریزی اساسی قسمت های آزادسازی شده امسال انجام می شود .

شهردار منطقه ۵ تبریزهمچنین با اشاره به اینکه مسیرگشایی باندهای کندرو شمالی و جنوبی یکی از برنامه های ساماندهی ورودی شرق تبریز است، خاطر نشان ساخت : 19573 متر مربع املاک در مسیر پروژه قرار داشت که تملک آنها در سال های اخیر انجام شده است .
وی افزود : تا کنون 14073 متر مربع عرصه و 5210 متر مربع اعیانی در باند کند رو جنوبی جاده تهران تملک شده است . مهندس نساج مساحت املاک باقیمانده که بزودی تملک و آزادسازی می شود را 5500 متر مربع اعلام و ابراز امیدواری نمود امسال با کار جهادی این پروژه به بهره برداری برسد .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها